The Voice Weekly ဂ်ာနယ္ကို တရားစြဲဆုိ

၀န္ႀကီးဌာနတခ်ဳိ႕ရဲ႕က်ပ္သိန္းေပါင္း ေထာင္နဲ႔ခ်ီတဲ့ အလြဲသုံးစားမႈေတြ စစ္ေဆးေတြ႔ရွိေၾကာင္း သတင္းေရးသားထုတ္ေ၀ခဲ့တဲ့ The Voice Weekly ဂ်ာနယ္ကို သတၱဳတြင္း၀န္ႀကီးဌာနက အသေရဖ်က္မႈပုဒ္မနဲ႔ တရားစြဲဆုိလိုက္ျပီလို႔ သိရပါတယ္။
2012-03-20
အီးေမးလ္
မွတ္ခ်က္ေပးပါ
Share
ပံုႏွိပ္ပါ
The Voice Weekly ဂ်ာနယ္ ထုတ္ေဝသူႏွင္႔ သတင္းေရးသားသူကို ဥပေဒေၾကာင္းအရ အေရးယူမည္ဟု ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၃ ရက္ထုတ္ သတင္းစာတြင္ေဖာ္ျပထားပါသည္။
The Voice Weekly ဂ်ာနယ္ ထုတ္ေဝသူႏွင္႔ သတင္းေရးသားသူကို ဥပေဒေၾကာင္းအရ အေရးယူမည္ဟု ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၃ ရက္ထုတ္ သတင္းစာတြင္ေဖာ္ျပထားပါသည္။
RFA

သတၱဳတြင္း၀န္ၾကီးဌာနက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ဒဂုံၿမိဳ႕နယ္တရား႐ုံးမွာ စြဲဆိုခဲ့ေၾကာင္း၊ The Voice ဂ်ာနယ္ အေနနဲ႔လည္း ဥပေဒေၾကာင္းအရ ျပန္လည္တံု႔ျပန္ ေဆာင္ရြက္မွာျဖစ္ေၾကာင္း အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဦးေက်ာ္မင္းေဆြက ေျပာပါတယ္။

မတ္လ ၁၂ ရက္ေန႔ထုတ္ The Voice Weekly ဂ်ာနယ္မွာ သတၱဳတြင္း၀န္ႀကီးဌာန၊ အမွတ္ (၁) မုံရြာ ေၾကးနီစီမံကိန္း အစုရွယ္ယာ ၅၀ ရာခုိင္ႏႈန္းကို ေဒၚလာသန္း ၁၀၀ နဲ႔ ျမန္မာ့စီးပြားေရး ဦးပုိင္လီမိတက္ကို ေရာင္းခ်ခဲ့ေၾကာင္း၊ ဒါေပမယ္႔ ဦးပုိင္လီမိတက္က ေငြေပးေခ်ရမည့္အစား ႏုိင္ငံျခားကုမၸဏီတစ္ခုက ေပးေခ်ခဲ့ေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ သတၱဳတြင္း၀န္ႀကီးဌာနမွ အလြဲသုံးစားမႈကို ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ေငြစာရင္းေကာ္မတီရဲ႕ အစီရင္ခံစာအရ ကိုးကားၿပီး ထုတ္ေဖာ္ ေရးသားခဲ့ပါတယ္။

သတၱဳတြင္း၀န္ႀကီးဌာနကလည္း The Voice Weekly မွာေဖာ္ျပတဲ့ သတင္းဟာ မွားယြင္းေနၿပီး၊ ဥပေဒေၾကာင္းအရ အေရးယူေဆာင္ရြက္မယ္လို႔ အစိုးရပိုင္ သတင္းစာေတြက ထုတ္ျပန္ေျပာဆုိခဲ့ျပီးေနာက္ အခုလို တရားစြဲဆိုခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။

The Voice Weekly ဂ်ာနယ္ရဲ႕ထုတ္ေ၀သူ၊ ဂ်ာနယ္တာ၀န္ခံႏွင့္ သတင္းေရးသားသူ သတင္းေထာက္တုိ႔ကို တရား႐ုံးက ဆင့္ေခၚထားၿပီး မတ္လ ၂၂ ရက္ေန႔မွာ အမႈစတင္ စစ္ေဆးမယ္လိုိ႔လည္း သိရပါတယ္။

ကြန္မင့္မ်ား (1)
Share

အမည္မေဖာ္လိုသူ

တကယ္ လာဘ္ စား ဆို တာ မွန္ရင္ေရာ သူရဲ႕ ၀န္ၾကီး ေတြ ကို အေရးယူ ပါ မလားကြယ္

Mar 21, 2012 06:04 AM

ဆိုက္တခုလံုးသို႔