មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ បទ​វិភាគ៖ តើ​បក្ស​កាន់​អំណាច​ធ្វើ​វិសោធនកម្ម​ច្បាប់​ស្ដីពី​បក្ស​នយោបាយ​ចំណេញ​ឬ​ខាត?

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







so roskhan :

Reply to all comments : It's true ,I have the same Idea of all comments, hun sen have to stop maltreat cambodians people, the CNRP members .....during voting period..When hun sen still maltreat his own khmers people He must get punish by them
some day later. God said :love someone they
will love you back.
I pray to all cambodians khmers : love to all people and they will love you back.
they truly love you back.

Jan 28, 2018 06:03 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ឥរិយាបថរបស់លោកហ៊ុនសែនគឺជាឥរិយាបថរបស់ប៉ុលពត។ ហេតុអ្វីខ្ញុំនិយាយដូច្នេះ? ប៉ុល - ពតបានធ្វើមិត្តភក្តិជាមួយចិនសម្លាប់ខ្មែរ។ ថ្ងៃនេះហ៊ុន - សែនបានក្លាយជាមិត្តភក្តិជាមួយប្រទេសចិនម្តងទៀតបានសំលាប់សម្លេងខ្មែរ, សង្ឈឹមខ្មែរ,បន្ទាប់មកជីវិតខ្មែរ។ លោកហ៊ុនសែនបានរំលាយគណបក្សសង្គ្រោះជាតិប៉ុន្តែលោកហ៊ុនសែនមិនបានរំលាយតំណែងកូនប្រុសរបស់លោកដែលបានទទួលសញ្ញាប័ត្រនៅសហរដ្ឋអាមេរិក។ ហេតុអ្វី? នេះគឺជារបៀបដែលប៉ុលពតបានធ្វើ។

Oct 21, 2017 03:36 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ហ៊ុនសែនគិតថាគាត់ឆ្លាតប៉ុន្តែខ្ញុំគិតថាគាត់បរាជ័យនៅពេលនេះ។ ហេតុអ្វីខ្ញុំនិយាយដូច្នេះ? ប្រសិនបើគាត់ទទួលបាននូវអ្វីដែលគាត់ចង់បាននៅថ្ងៃនេះអ្វីដែលគាត់បានធ្វើល្អនឹងរលាយទាំងអស់ប្រជាជនខ្មែរនឹងមិនអត់ទោសអោយគ្រួសាររបស់គាត់នៅថ្ងៃអនាគត។ ប្រសិនបើគាត់បរាជ័យនៅពេលនេះគណបក្សប្រជាជនរបស់គាត់នឹងធ្វើឱ្យគាត់ឈឺចាប់។ គាត់ភ្លេចគិតសូម្បីតែគាត់ទទួលបានអ្វីដែលគាត់ចង់បានប៉ុន្តែប្រជាជនកម្ពុជាជាងពាក់កណ្តាលនឹងស្អប់គាត់និងជាពិសេសគ្រួសាររបស់គាត់។

Oct 21, 2017 02:04 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

HUN SEN AND NEPOTISM ARE TRAITORS AND DICTATOR THEY VERY HAPPY TO SADISTIC TO CAMBODIAN 'S WHO ARE PATRIOT OWN COUNTRY . WE WANT TO HAVE PEACEFUL AND FREEDOM IN CAMBODIA ! ! !
FOR 2018 ECTION ALL OF CAMBODIAN PEOPLE DO NOT VOTE FOR CPP , IF YOU VOTE FOR CPP THAT IS MEAN YOU SUPPORT YOUN AND YOUN CONTROL KHMER LIKE KAMPUCHEAN KROUM . HUN SEN GOVERNMENT GET PAY BY KHMER BUT WORKING FOR YOUN ONLY !

Oct 16, 2017 10:26 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

TRANSPARENTCY : NO ONE CAN NOT TAKE AWAY FROM HUN SEN POWER , ONLY CHINES AND YUN CAN .
2 MORE YEARS YOU WILL SEE AFTER 2 COUNTRY DESTROY EVERYTHING COMPLETELY , MR. HUN'S LIFE
WILL BE THE SAME MR. PEN SAVAN OR MR. CHANSY .

KEEP AN EYE TOGETHER FOR POLITIC IN CAMBODIA .

Aug 26, 2017 10:58 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

it is very good to record every one's face who raise their hand to vote for Hun Sen's none sense law.

Jul 14, 2017 01:51 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

HUN SEN YOU CAN NOT TAKE THE LAW IN TO YOUR OWN HAND , ICC WILL WORKING FOR YOU ! ! !

Jul 25, 2017 07:34 PM

ភវវ្ម័ន ពី បាវិត ស្វាយ​រៀង​ :

តំណាងរាស្រ្ដបក្សប្រជាជនបានទទួលបញ្ជាលោកហ៊ុនសែនជាថ្មី ឲ្យធ្វើច្បាប់បន្ថែមនេះ គឺធ្វើដើម្បីដកសិទ្ធិសេរីភាពប្រជាជាតិខ្មែរទាំងអស់ គឺដកយកទាំងសិទ្ធិរស់នៅ ដែលប្រព្រឹត្តតាមល័ក្ខខ័ណ្ឌកំណត់ក្នុងច្បាប់ ដកទាំងសិទ្ធិជាជនរួមជាតិខ្មែរថែមទៀត គឺមិនឲ្យមានទំនាក់ទំនង រវាងប្រជាជាតិខ្លួនឯងនិងសង្គមជាតិទាំងស្រុងតែម្ដង ។ ដូច្នេះអ្នកទោសរបស់របបលោកហ៊ុនសែន គឺ ត្រូវ លោកហ៊ុនសែនកាត់ផ្ដាច់ពីសង្គមជាតិមាតុភូមិ ទាំងស្រុង វាជាអំពើឃោឃៅជួជាតិ លើសពីការដកហូតសញ្ជាតិ ឬធ្វើទិរទេសអ្នកទោសដែលគេបានធ្វើកាលពីសម័យបុរាណទៅទៀត ។

សំណួរ សួរថាតើលោក សមរង្ស៊ី មានទោសឧក្រិដ្ឋ អ្វី ដូចជាទោសសម្លាប់មនុស្ស ឬទោសក្បត់ជាតិ ដែលបណ្ដោយឲ្យនិគមជន ប្រជាជនបរទេសចូលមកក្នុងប្រទេសរស់នៅដោយខុសច្បាប់ ដណ្ដើមទឹកដីធ្វើជាតិតូបជាតូបនីយកម្មរម្លាយជាតិខ្មែរ ឬក៏ជាទោសធ្វើឲ្យបាត់បង់ទឹកដី ដោយគាត់បានធ្វើសម្បទានទឹកដី កាប់ព្រៃឈើ ឬកាត់ទឹកដីព្រំដែននៃមាតុភូមិឲ្យទៅបរទេសរាប់សិបឆ្នាំ ឬក៏គាត់បានធ្វើនយោបាយអ្វីដែលជាដើមចមធ្វើឲ្យប្រទេសជាតិ ប្រឈមនឹងនយោបាយបរទេសឈ្លានពានរំលាយទឹកដីខ្មែរឲ្យក្លាយជារបស់បរទេសក្នុង ២០ ឬ៣០ឆ្នាំទៀត ។ល ។ កុំថាឡើយដល់ ៩៩ឆ្នាំ សម្រាប់ប្រជាជនវៀតណាម តែ៥ ទៅ១០ ឆ្នាំ ក៏គេអាចសម្រេចបានជោគជ័យគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការកសាងគ្រឹះឈ្លានពានទុកឲ្យកូនចៅយួនជំនាន់ក្រោយហើយដែរ ។ ទោសដែលរៀបរាប់ខាងលើ លោកសមរង្ស៊ី មិនដែលមានទាល់តែសោះ ផ្ទុយទៅវិញ ប្រជាជនខ្មែរ ដឹងយ៉ាងច្បាស់ថាអ្នកណាកំពុងតែធ្វើ អំពើទាំងនេះ!!!

Jul 10, 2017 03:11 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

100% RIGTH

Aug 26, 2017 11:01 AM

ភវវ្ម័ន ពី បាវិត ស្វាយ​រៀង​ :

តំណាងរាស្រ្ដបក្សប្រជាជនបានទទួលបញ្ជាលោកហ៊ុនសែនជាថ្មី ឲ្យធ្វើច្បាប់បន្ថែមនេះ គឺធ្វើដើម្បីដកសិទ្ធិសេរីភាពប្រជាជាតិខ្មែរទាំងអស់ គឺដកយកទាំងសិទ្ធិរស់នៅ ដែលប្រព្រឹត្តតាមល័ក្ខខ័ណ្ឌកំណត់ក្នុងច្បាប់ ដកទាំងសិទ្ធិជាជនរួមជាតិខ្មែរថែមទៀត គឺមិនឲ្យមានទំនាក់ទំនង រវាងប្រជាជាតិខ្លួនឯងនិងសង្គមជាតិទាំងស្រុងតែម្ដង ។ ដូច្នេះអ្នកទោសរបស់របបលោកហ៊ុនសែន គឺ ត្រូវ លោកហ៊ុនសែនកាត់ផ្ដាច់ពីសង្គមជាតិមាតុភូមិ ទាំងស្រុង វាជាអំពើឃោឃៅជួជាតិ លើសពីការដកហូតសញ្ជាតិ ឬធ្វើទិរទេសអ្នកទោសដែលគេបានធ្វើកាលពីសម័យបុរាណទៅទៀត ។

សំណួរ សួរថាតើលោក សមរង្ស៊ី មានទោសឧក្រិដ្ឋ អ្វី ដូចជាទោសសម្លាប់មនុស្ស ឬទោសក្បត់ជាតិ ដែលបណ្ដោយឲ្យនិគមជន ប្រជាជនបរទេសចូលមកក្នុងប្រទេសរស់នៅដោយខុសច្បាប់ ដណ្ដើមទឹកដីធ្វើជាតិតូបជាតូបនីយកម្មរម្លាយជាតិខ្មែរ ឬក៏ជាទោសធ្វើឲ្យបាត់បង់ទឹកដី ដោយគាត់បានធ្វើសម្បទានទឹកដី កាប់ព្រៃឈើ ឬកាត់ទឹកដីព្រំដែននៃមាតុភូមិឲ្យទៅបរទេសរាប់សិបឆ្នាំ ឬក៏គាត់បានធ្វើនយោបាយអ្វីដែលជាដើមចមធ្វើឲ្យប្រទេសជាតិ ប្រឈមនឹងនយោបាយបរទេសឈ្លានពានរំលាយទឹកដីខ្មែរឲ្យក្លាយជារបស់បរទេសក្នុង ២០ ឬ៣០ឆ្នាំទៀត ។ល ។ កុំថាឡើយដល់ ៩៩ឆ្នាំ សម្រាប់ប្រជាជនវៀតណាម តែ៥ ទៅ១០ ឆ្នាំ ក៏គេអាចសម្រេចបានជោគជ័យគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការកសាងគ្រឹះឈ្លានពានទុកឲ្យកូនចៅយួនជំនាន់ក្រោយហើយដែរ ។ ទោសដែលរៀបរាប់ខាងលើ លោកសមរង្ស៊ី មិនដែលមានទាល់តែសោះ ផ្ទុយទៅវិញ ប្រជាជនខ្មែរ ដឹងយ៉ាងច្បាស់ថាអ្នកណាកំពុងតែធ្វើ អំពើទាំងនេះ!!!

Jul 09, 2017 02:50 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

CPP TRYING TO DESTROY CAMBODIA GIVING TO YUN HANOI .......?
YUN HANOI VERY HAPPY ABOUT THAT AND THEY EXPECTING CAMBODIA WILL TAKE OVER TO CONTROLLING THE SAME KAM PU CHEAR KROM ....

Jul 08, 2017 11:57 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

កុំវិភាគ កុំនិយាយយកតែត្រូវសម្រាប់ខ្លួនឯង។ បើកភ្នែកមើលៗ តើប្រទេសណានៅលើពិភពលោកនេះ គេឲ្យអ្នកទោសធ្វើនយោបាយ?។

Jul 08, 2017 02:23 AM

    Reply to this comment

GW Bush ពី Hanoi :

It's pretty clear that CPP will benefit a lot of thing and Cambodia will be the same as Laos for sure.

Jul 07, 2017 03:39 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លោកហ៊ុន សែន ហាក់បីដូចជាបង្ខំឲ្យយើងជំរុញយើងជាពលរដ្ឋអោយដល៉កៀនជញ្ជាំងពេកហើយ ពីមុនលោកធ្លាប់គំរាមថា បិទទ្វារវាយឆ្កែ...មិនទាន់អស់ចិត្តក៏ចង់បញ្ជាឲ្យតំណាងរាស្ត្រដែលនៅក្រោមអំណាចរបស់ខ្លួនលើកដៃសមរេចតាមបំណងខ្លួនចង់បាន...មិនតែប៉ុណ្ណោះសោតគំរាមសតិអារម្មណ៍ដែលចេញពីរដ្ឋមន្ត្រីការពារជាតិនិង មេទ័ពនានាថែមទៀតផង ។ល។ ហេតុការណ៍ដែលខ្ញុំបាទថា លោកជំរុញដោយបង្ខំនេះ ព្រោះខ្ញំុបាទអានសាជាថ្មីនូវសេចក្តីព្រៀងចាប់ H. RES, 533 ដែលសភាតំណាងពលរដ្ឋអាមេរិកចុះថ្ងៃទី១១ ខែកញ៉ា ឆ្នាំ១៩៩៨។ ក្លិមសារដែលមាន៥ទំពរ័ជាសង្ខេបនេះបានរៀបរាប់ពីការធ្វើទុក្ខបុកម្នេញនិង ការសំឡាប់ពលរដ្ឋក្រោមស្នាដៃលោកហ៊ុន សែន ។ ល។
នៅថ្ងៃទី៩ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៧ នេះសភាតំណាងពលរដ្ឋអាមេរិកាំងលោកAlan Lowenthalនិងជួបប្រជំូជាមួយសមាគមន៍អាមេរិកាំងដើមកំណើតខ្មែរក្នុងរដ្ឋCalifoniaជជែកគ្នារកដំណោះស្រាយវិបត្តិនៅគម្ពូជាផងដែរ៕