មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ សកម្មជន​សិទ្ធិមនុស្ស​និង​ដីធ្លី​៨​នាក់​ត្រូវ​បាន​សមត្ថកិច្ច​ដោះលែង​ឲ្យ​មាន​សេរីភាព​ឡើង​វិញ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

នយោបាយ ហ៊ុន សែន គ្មានគឹតអ្វី ក្រៅពី ខ្លាចបាត់បង់ អំណាច ! ទោះជាប្រព្រឹត្ត ល្បិចកលថោកទាប ក៏ហ៊ានធ្វើ ដែរ !

May 09, 2016 11:15 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Just saw batman, x men, terminator, ninjas, men in black, and other super heroes wearing black to show support for the Cambodian people.

May 09, 2016 09:01 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្តូរ Profil Facebook អាវពណ៌ខ្មៅម្តងមើល គេចាប់ដែរឬទេ?

May 09, 2016 01:33 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Phnom Penh :

Hun Sen does not like protest, because the protest against him showing the world that people in Cambodia are unhappy. His diplomatic policy will be in trouble. With that said, his government will be facing a difficulty to seek for donation. No donation no government. Then everybody in the whole nation will stand up againsting him.

May 09, 2016 06:38 AM

    Reply to this comment

He Bonnaret ពី Phnom Penh :

Black is beautiful. I'll wear black shirt all day.

May 09, 2016 06:14 AM

    Reply to this comment

ត្រីឧត្ដម ប្លក់ចយ ពី LaPinga :

Remember the Black Uniform movement organized by Musolini (an Italian teacher) to topple the Italian government before WWII. After Musolini had become the sole leader of Italy, he joined Germany and Japan (the Axis group) to fight against the Allies group in WWII. This war was ended in 1945 and Italy lost it; and along with Musolini was executed..........

May 09, 2016 05:28 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី ស្រុកបារាំង-ប៊កដូ :

សុំគាំទ្រនូវគ្រប់សកម្មភាពអហិង្សា ទាមទារកយុត្តិធម៌សង្គម ព្រោះស្ថានការណ៍ពេលនេះ ចូលដល់ផែនការបើកទឹក
ពន្លិចខ្មែរក្នុងព្រែកជីកវិញតេ(Vinh Tê) តាមបញ្ជាយួនហើយ។
ទឹកចូលដល់ច្រមុះហើយ តើយើងសុខចិត្តទ្រាំស្លាប់ទាំងទុក្ខវេទនា?។ ក្រោកឈរឡើងពលរដ្ឋខ្មែរអ្នកស្នេហាជាតិ!
សម្រែកដូនតាយើង ស្រែករកយើងហើយ!៖ ប្ដេជ្ញាចិត្តនាំគ្នាធ្វើអត្តាធិនភាព(emancipation) រំដោះប្រទេសឱ្យរួចផុត
ពិក្រពះក្រពើយយួន កុំទុកឱ្យដូចវាសនា"អ្្នកទោសខ្មែរ"ដែលយួនប្រើឱ្យជីកហើយ រួចវាពន្លង់ឱយស្លាប់ក្នុងព្រែកនោះ
ដាច់ខាត។

May 09, 2016 03:51 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រទេសកម្ពុជា ជាប្រទេសប្រជាធិបតេយ្យក្លែងក្លាយ យ៉ាងច្បាស់ក្រឡែត !

May 09, 2016 02:57 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ហេុតអីក៏ដល់ថ្នាក់នេះទាន ថាកាលពីអាពតទៅវាសាហាវ តែមិនជា​ឃោរ​ឃៅដល់អាពាងទេ អាពតវាចាប់វាចងមែនតែវាលួចលបចាប់ តែ​ដល់មកចាប់ទាំងថ្ងៃ ចាប់ថតដាក់ទូរទស្ទ បង្ហោះក្នុងខ្វេះបុកអញ្ចឹង គឺនេះ​បានមហាសាហាវមែន កាលអាពតវាធ្វើគុកអត់ជញ្ជាំង ចុះអាពាង​សង្ស័យតែព័ទ្ធខ្សែភ្លើងឆក់ទេដឹង បើចាប់ៗអីចាប់យ៉ាងនេះបាន​អ្នកណា​រែកទឹកលាងអាចម៌កូនទៅទាន។

May 09, 2016 02:54 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ខ្ញុំគិតថារដ្ថាភិបាលមិនគួរណាខ្លាចប្រជាពលរដ្ឌឫ
អង្កការសង្គមសុីវិលគ្រាន់តែស្លៀកពាក់ខ្មៅដើម្បី
ទាមទារយកសិទ្ធិ‌អោយដោះលែងមន្រ្តីសង្គមសុីវិល
អោយមានសេរីភាពដោយសន្តិវិធីនុះទេ
គួរតែរដ្ថាភិបាលខ្លាចមនុស្សចិត្តអាក្រក់វិញល្អជាង។

May 09, 2016 01:51 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Why not arrest ក្រុម​យុវជន​ដែល​ដឹក​នាំ​ដោយ​លោក ស្រី ចំរើន why? why? Khmer already know the answer but Khmer want to hear how well Hun Sen can manipulate it.

May 09, 2016 01:37 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល