មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ ជនជាប់ចោទ​​​វាយ​តំណាងរាស្ត្រ​បក្ស​ប្រឆាំង​សុំ​ទោស​ចំពោះ​ទង្វើ​របស់​ខ្លួន

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

ពួកជនពាល ទាំងនេះ មានទាំង អៃកូមទាក់ទង វ៉ៃ តំណាងរាស្ត្រ ហើយថា មិនដឹង ទៀត មានតែ សត្វតិរិច្ឆាន ទើប ជឿ !

May 10, 2016 10:38 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មើលមុខអ្នកទោសទាំងនេះដូចជាមានមោតនភាពណាស់ពេលយកមក
កាត់ទោសមិនដូចអ្នកទោសដទៃទៀតដែលយំស្រែកទាំងពូជ។ ភាព
អន់ខ្សោយគឺនៅទីនេះព្រោះតួសំដែងមិនចាំធ្វើទឹកមុខកំសត់នៅពេល
ឈុតឆាកដល់សាច់រឿងព្រាត់ព្រាស់។ តួសំដែងបែរជាញញឹមនៅ
ពេលឃើញម្តាយខ្លួនត្រូវគេសម្លាប់ទៅវិញ។ បើជំនាន់ស្តេចវិញទី
ព្រឹក្សារៀបចំរឿងបែបនេះនឹងត្រូវប្រហាជិវិតដល់ទៅ៧ពូជឯណោះ។

May 10, 2016 09:08 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ការពិត ប្រជាពលរដ្ឋ មើលឃើញ ..
តំណាងរាស្ត្រ គាត់មិនបាន ជេរ ទេ ( បើ ជេរ ពួកជនពាលនេះ ថតសម្លេងចាក់អោយស្តាប់ហើយ )
គឹតៗទៅ សារជាតិបក្សពួក ហ៊ុន សែន ទាំងមេ ទាំងកូន នេះពូកែ មួលបង្កាច់ គេណាស់ !
_ សូមជួយពិចារណា !

May 10, 2016 08:41 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

So if these thugs didn't know the victims, lawmakers, who did they think they were hitting, fruit sellers? These thugs statement make me think they just go around hit anyone for no reason.

So what are these flying tiger hidden dragons occupation? Are they thugs for hire?

May 10, 2016 10:56 AM

    Reply to this comment

វង ពី កំពត :

ពួកទាំងបីនាក់នេះមុខញញឹមក្មានបរម្មអ្វីបន្តិចសោះ។បានន័យថាគេនឹងគ្មានទោសអ្វីធំដុំពីព្រោះអីមាន CPP នៅពីក្រោយចាំជួយ។
សក់ក៏មិនកោរដូចអ្នកជាប់ទោសដ៏ទៃ។មិនធម្មតាទេពួកត្មាតទាំងបីនេះ។

May 10, 2016 10:54 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Arrogant attitude even facing jam term! Act very well!!!

May 10, 2016 04:52 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមទោស ចុះបើវាយឬកទៅវាទើសអីលោកឯង ខ្ញុំសួរដូចឆ្ងល់ថាវា​ទើស​​អីលោកឯង ស្គាល់ខ្នងស្តើងពែកហើយបាទ វាយឆ្កែគេអោយ​មើល​ម្ចាស់ផងដឹងអត់ នៅក្រៅដាំបាយហូប តែដល់មកនៅ​ក្នុងគុកបាយ​ហូប​ស្រាប់ លោកឯងវិញយកមួយណា ងាប់ហើយកុំមកជោរ។

May 10, 2016 08:52 AM

នេម មេច ពី ពី ប្រទេសបារាំង :


សវនការ លើជនសង្ស័យដែលវាយ
តំណាងរាស្រ្ត៣នាក់:

ល្ខោន បាសាក់ ចាប់ប្តើម បើកឆាកទៀត ហើយ !!
(​តាលុង ទុងឆាង ឆាង ឆាង ឆាង ! នេះគឺជា
សម្លងស្គរបើកឆាក ល្ខោនបាសាក់ !​ )

May 10, 2016 03:58 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Phnom Penh :

អ្នកទាំងនេះមើលទៅត្រូវបានគេថែទាំត្រឹមត្រូវ។ ខំដើរចូលគុកនេះហ៊ុនសែនអោយម្នាក់ប៉ុន្មាន។អោយក្រោម$500ដុល្លារហ៊ុនសែនប្រហែលជាជាប់ទោសសូកប៉ាន់ពុករលួយ