មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ លោក ហោ ណាំហុង បារម្ភ​ខ្លាច​តុលាការ​យុត្តិធម៌​អន្តរជាតិ​មិន​ឯករាជ្យ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

Borosh rech krob rodov poorly performed and has limited capacity to find evidence or proof to the court and now want to say the in not neutral like dek Cho court,why he did not broadcast directly for Cam people, sic

Apr 20, 2013 04:47 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ធ្លាប់តែឃើញតុលាការ កម្ពុជាជាអាយ៉ង ទីបំផុតស្រាប់
តែមានការសង្ស័យទៅលើ តុលាការយត្តិធម៌ក្រុងឡាអេ
ថាមិនយត្តិធម៌!ប្រហែល ជាដឹងខ្លួនមិនឈ្នះក្តី ទើបបាន
និយាយយករួចខ្លួន ម៉្យាងទៀត ប្រាសាទព្រះវិហារត្រូវបាន
គេលក់ឱ្យថៃរួចបាត់ទៅហើយ៕

Apr 20, 2013 03:30 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ចូលចាំថា អ្នកមាន គេមានគ្នា បក្សពួក

Apr 20, 2013 01:40 AM

    Reply to this comment

PP ពី Phnom Penh :

លោក ហោ ណាំហុង អើយ លោក ហោ ណាំហុង​ ខ្លាច​តុលាការ​យុត្តិធម៌​អន្តរជាតិ​មិន​ឯករាជ្យ កុំច្រឡំមានតែនៅស្រុកខ្មែរទេ ដែលតុលាការមិនឯករាជ្យ ចំពោះតុលាការក្រុងឡាអេ មិនដូចស្រុកខ្មែរទេ

Apr 19, 2013 11:07 PM

    Reply to this comment

ចាន់ធន់ ពី ភ្នំពេញ :

យើងសង្ឃឹមថា កម្ពុជាពិតជាឈ្នះ។ តែបើកម្ពុជាចាញ់វិញ ខ្ញុំសុំសួរថា ភាគីថៃមិនគោរពសាលក្រម ឆ្នាំ 1962​ ហេតុអ្វីកម្ពុជាយើងត្រូវគោរពសាលក្រមបច្ចុប្បន្ននោះ? យើងក៏មិនត្រូវយល់ព្រមដូចគ្នា!

Apr 19, 2013 10:32 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ការព្រួយបារម្ភរបស់លោក ហោ ណាំហុង គឺជាការព្រួយបារម្ភរបស់ប្រជាជនកម្ពុជាទាំងមូល ! បើនិយាយយោងតាមមតិរបស់ PT ពី PP បាននិយាយថាកុំអោយយើងព្រួយបារម្ភអីព្រោះតុលាការ ICJ មួយនេះពួកគេកាត់ក្តីមានយុត្តិធម៌ជាងតុលាការនៅស្រុកខ្មែរឆ្ងាយណាស់ ! ខ្ញុំក៍មានជំនឿថាអញ្ចឹងដែរ ! ក៍ប៉ុន្តែចុះប្រសិនបើតុលាការមួយនេះបែជាកាត់ក្តីអោយថៃឈ្នះវិញ ? ណ្ហើយ! យកល្អគួតែចាំស្តាប់លត្ថផលចេញមកសិនកុំអាលមានមហិច្ឆិតាជំនឿជ្រុលហួសហេតុខ្លាំងពេក ។

Apr 19, 2013 07:20 PM

    Reply to this comment

Peuv :

Mr. Hao Nam Hong, please be cautious about what you are saying. You should know what the impact of your statement is pending the outcome of the court hearing. Subject of Law and International Law is a separate science that is beyond your knowledge and that is not about the knowledge of English or French you are speaking on a daily basis. Please seek prudent advice from your legal counsels if you are not sure. There are guidelines for those judges to make a decision. However, we should know that those ICJ judges are from different countries and cultures that shape what they are.

Apr 19, 2013 12:49 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បើតុលាការយុត្តិធម៏អន្តរជាតិមិនអេករាជកាត់ក្តីឲ្យខ្មែរចាញ់
ជាកម្មរបស់ប្រទេសខ្មែរ ដែលដឹកនាំដោយលោកហ៊ុនសែនដែលប្រើតុលាការជាឧបករណ៍ធ្វើបាបប្រជាជន មិនយុត្តិធម៏ ត្រូវបន្ទោសលោកហ៊ុនសែនដែលជារបបតុលាការមិនយុត្តិធម៏

Apr 19, 2013 11:50 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មិនដឺងថាខ្មាសគេប៉ុន្មានទេបើចាញក្តីដែលធ្លាប់ឈ្មេាះពីមុនមកតាំងពី⁣១៩៦២។

Apr 19, 2013 11:22 AM

    Reply to this comment

peach :

បើកម្ពុជាឈ្នះ ចុះលើកក្រោយថៃមកប្តឹងទៀតអត់ សំណុំរឿងនេះកើតឡើងពីរបីសារហើយ វាមិនសម!!!

Apr 19, 2013 11:17 AM

    Reply to this comment

KONE KHMER ពី PHNOM PENH :

TO HOR NAM HONG:
DO NOT WORRY THE ICJ IS NOT FAIR, THE ICJ IS DIFFERENT FROM THE COURT IN KAMPUCHEA.
DO NOT BLAME ICJ. YOU SHOULD BLAME TO YOURSELF AND YOUR BOSS HUN SEN BECAUSE HUN SEN INVITED TAK SIN TO PLAY GAME OF INVESTMENT FOR HUN SEN AND TAK SIN FAMILY.
ALL KHMER MUST STAND UP AGAINST HUN SEN IN 2013. HUN SEN REGIME IS OUT OF DATE.

Apr 19, 2013 10:27 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Long Beach, USA :

Hor Nam Hong and Yuon spy Var Kim Hong "RorSeub kdet (Asses) when they think about the CPP or yuon court system in Phnom Penh Khmer! Bad dream: comparing with the ICC court! Poor thing! your team should be hung/exiled to polo pengen or paracel!

Apr 19, 2013 09:32 AM

    Reply to this comment

PT ពី PP :

នេះគឹជាលើកទី១ហើយដែលមន្ត្រី CPP បារម្ភពីមិនយុត្តិធម៍របស់ស្្ដាប័នតុលាការ ប៉ុន្តែខ្ញុំសុំផ្តាំថាកុំបារម្ភអី ពិព្រោះតុលាការយុត្តិធម៏អន្តរជាតិមិនដូចតុលាការខ្មែរទេដែលគ្រប់គ្រងដោយ CPP នោះ។

Apr 19, 2013 08:30 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Washington, USA :

Folks-I have mentionned this issue along time ago, Thai gets nothing to loose ==> why bother to ask court to reconsider the case since we have won already in 1962 (plus the Siam never protested (overperiod of protest). It must be yuon Game again.. if the war broke out the yuon in srok khmers (in rubber plantation & concessionland will help Cambodia? and Thai can invade Cambodia again if we don't obey the verdict?)- The Hun Sen team should resign( or hung or exiled if the court sides with Thailand)-Why don't use the Paris Agreement in the first place (conflict with East Border-Yuons)

Apr 19, 2013 08:02 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ហេតុអ្វីបានលោក​​ ហោ ណាំហុង បារម្ភ​ខ្លាច​តុលាការ​យុត្តិធម៌​
អន្តរជាតិ​មិន​ឯករាជ្យ?​ តុលាការ​យុត្តិធម៌​
អន្តរជាតិ​​ មិន​មែន តុលាការ​យុត្តិធម៌​​ ខែ្មរទេ? កុំសង្ស័យ​ កុំមានខ្លួន!

Apr 19, 2013 07:16 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

what u know about the world?

Apr 19, 2013 10:46 AM

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល