មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ អង្គការ​អន្តរជាតិ​ថ្កោលទោស​និង​អំពាវនាវ​ឲ្យ​សហគមន៍​អន្តរជាតិ​ដាក់​ទណ្ឌកម្ម​រដ្ឋាភិបាល​លោក ហ៊ុន សែន

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







Khmer Melbourne ពី VIC :

Condemnation and economic sanction is not enough for this rogue regime. The best and quick way is dragging his neck to ICC to convict and throw him in jail .

Nov 16, 2017 09:12 PM

I agree with the above comment:

My comment as follow:

Condemnation and economic sanction is not enough for this rogue regime. The best and quick way is dragging his neck to ICC to convict and throw him in jail by massive Cambodian people.



Nov 18, 2017 03:34 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

នេះជារបត់នយោបាយថ្មីមួយដែលឈប់នាំយកមនោគមន៏បរទេស ជាកញ្ជះបរទេស ចង់បានលុយនិងអាវុធបរទេសមកបំផ្លាញជាតិនិងប្រជាជនខ្លួនឯង ហើយបង្កើតឲ្យមានឯករាជ្យ និតិរដ្ឋពិតប្រាកដ។ កូនខ្មែរទាំងអស់ពិសេសអ្នកនយោបាយជំនាន់ក្រោយៗត្រូវចាំទុកហើយជៀសឲ្យឆ្ងាយ កុំព្រោះតែប្រយោជន៍ផ្ទាល់ខ្លួន ក្រុមខ្លួននិងគំនុំផ្ទាល់ខ្លួន មកនាំប្រទេសនិងជាតិឲ្យវិនាសទៀត។ នយោបាយជាតិនិយមត្រូវតែមានក្នុងខួរកូនខ្មែរគ្រប់រូប គឹតចាប់ពីពេលនេះតទៅ។យើងនឹងមានមុខមានមាត់ស្មើរនិងជាតិដទៃលើឆាកអន្តរជាតិ។ មើលពីខាងក្រៅ បុគ្គលហ៊ុន សែនហាក់ដូចជាមិនល្អ តែការពិតគឺគាត់នេះហើយដែលបាននាំយើងមកដល់ទីនេះ។គាត់បានបំផ្លាញខ្មែរក្រហមទាំងស្រុង ឥឡូវគាត់ក៏បំផ្លាញបដិវត្តព៍ណដ៏អាក្រក់ចេញបានទៀត។នេះជាពេលវេលាដែលល្អបំផុតសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៏ជាតិ។

Nov 17, 2017 08:18 PM

    Reply to this comment

ភ​វរ្ម័ន ពី បាវិត​ ស្វាយ​រៀង​ :

ប្រទេសប្រកាន់លិទ្ធិប្រជាធិតេយ្យទាំងអស់និងអង្គការសហប្រជាជាតិសិទ្ធិមនុស្សប្រកាសថ្កោលទោសរបបលោកហ៊ុនសែននាពេលនេះជាបន្ដបន្ទាប់! មានតែប្រទេសចិនកុំមុយនីស និង​សង្គម​និយម​វៀតណាម​ដែល​ជាស្ថាបនិកគាំទ្ររបបវាលពិឃាតប្រល័យពូជសាសន៍ខ្មែរ​ ដែល​ឈ្លា​ន​​ពានទឹកដីខ្មែរប៉ុណ្ណោះ ប្រកាសគាំទ្ររបបលោកហ៊ុនសែន ដោយ​​​​យក​លេសថាមិនលូកដៃចូលកិច្ចការផ្ទៃក្នុងកម្ពុជាស្អីគេនោះ! មាន​​តែប្រទេសប្រកាន់លិទ្ធិសង្គមនិយម កុំមុយ​នីស​ទេ​ដែល​គាំទ្រ​របប​ផ្ដាច់​​ការ ព្រោះពួកគេប្រឆាំងនឹងលិទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យដូចគ្នា សូម​កុំ​ភ្លេច​ថា ឃាតក​គាំទ្រឃាតក ដើម្បី​រក្សា​អំណាច​ផល​ប្រយោជន៍​របស់​ពួក​វា គឺ​ពួក​គេ​​សម្លាប់យើង​សម្លាប់​ប្រជាជាតិយើង!

Nov 17, 2017 08:04 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លុយ ៥០ (50)ម៉ឺនដុល្លារ ក្នុង 1 ឆ្នាំ សំរាប់អភិវឌ្ឍន៍ភូមិឃុំ អោយរីកចំរើនទូទាំងប្រទេស ដូចជា ផ្លវថ្នល់កៅស៊ូតាមភុមិ ទឹកស្អាត ជាដើម ត្រូវរលាយខ្សុល ដោយស្នាដៃ ជនក្បត់ជាតិ ហ៊ុន សែន !​

Nov 17, 2017 10:32 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មួយរយះនេះ តាចាស់ ហ៊ុន សែន ចាយលុយ​អស់ច្រើនណាស់ !​
របប ផ្តាច់ការ ហ៊ុន សែន បើ​អន្តរជាតិ​ផ្តាច់ជំនួយ រស់មិនបានយូរ ទេ !​
(( &. មើល​រូបភាព សំលៀកបំពាក់​ថ្មី​ស្រឡាង របស់ ប៉ូលីស នៅមានលុយ ព្រី​ក្រៅ ថែមទៀត ទើបមានអ្នកការពារអំណាចអោយហ៊ុនសែន ! .& ))

Nov 17, 2017 07:37 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មួយរយះនេះ តាចាស់ ហ៊ុន សែន ចាយលុយ​អស់ច្រើនណាស់ !​
របប ផ្តាច់ការ ហ៊ុន សែន បើ​អន្តរជាតិ​ផ្តាច់ជំនួយ រស់មិនបានយូរ ទេ !​

Nov 17, 2017 07:21 AM

    Reply to this comment

ភ​វរ្ម័ន ពី បាវិត​ ស្វាយ​រៀង​ :

លោក​​​​ហ៊ុន​សែន រម្លាយ​គណបក្ស​ប្រឆាំងទាំង​គំរោល ​​បង្កើត​ច្បាប់​លើច្បាប់ តាម​ចិត្តដើម្បី​​ ចោទ​ ចាប់​មេបក្សសង្រ្គោះជាតិ​ដាក់គុក​​ ហើយ​​អាក្រក់​​ជួជាតិជាង​នេះ ​នោះ​គឺ​តុលាការ​​​បក្ខជន​លោកហ៊ុនសែន​មិនទាន់ទាំង​កាត់សេចក្ ដី​​លោក​កឹម​សុខា​ថា​មានទោស​​ក្បត់ជាតិ​ឬ​យ៉ាង​ណា​ផង​ ស្រាប់​តែ​​ក្រសួង​មហា​ផ្ទៃ​និង​តុលាការ កាត់សេចក្ដី ចេញ​​ស្រាល​ក្រម​រម្លាយ​បក្សសង្រ្គោះជាតិ​ ពីទោស​កំហុស​របស់​​លោក​កឹម​សុខា​ ​មុនតុលាការ​​សម្រេច​សេចក្ដីរក​យុត្តិធមីដល់​លោកកឹម​សុខា​ទៅទៀត ។ បើ​លោក​ហ៊ុនសែន​ធ្វើ​ប៉ុណ្ណឹង​ហើយ​សហគមន៍​អន្ដរជាតិ​នៅតែ​មិន​ថ្កោលទោស​បក្ស​ប្រជាជន​លោកហ៊ុនសែន​ទៀត​ នោះ​ប្រជាជនកម្ពុជា​នឹង​ធ្លាក់ក្នុងកណ្ដាប់ដៃ​នៃ​របប​ផ្ដាច់ការ​ ប្រល័យ​ពូជសាសន៍​ជាលើក​ទី​ ២​ជាក់ជាពុំខាន!

Nov 17, 2017 06:48 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

The King of Facebook is taking the baits, Bravo!!! His days are like ticking bombs now....

He is not stronger than Gaddafi of Libya. He must have plans for his children now because he saw what happened to Gaddafi. He is following exact paths.

Nov 17, 2017 04:21 AM

    Reply to this comment

ភ​វរ្ម័ន ពី បាវិត​ ស្វាយ​រៀង​ :

លោក​​​​ហ៊ុន​សែន រម្លាយ​គណបក្ស​ប្រឆាំងទាំង​គំរោល ​​បង្កើត​ច្បាប់​លើច្បាប់ តាម​ចិត្តដើម្បី​​ ចោទ​ ចាប់​មេបក្សសង្រ្គោះជាតិ​ដាក់គុក​​ ហើយ​​អាក្រក់​​ជួជាតិជាង​នេះ ​នោះ​គឺ​តុលាការ​​​បក្ខជន​លោកហ៊ុនសែន​មិនទាន់ទាំង​កាត់សេចក្ ដី​​លោក​កឹម​សុខា​ថា​មានទោស​​ក្បត់ជាតិ​ឬ​យ៉ាង​ណា​ផង​ ស្រាប់​តែ​​ក្រសួង​មហា​ផ្ទៃ​និង​តុលាការ កាត់សេចក្ដី ចេញ​​ស្រាល​ក្រម​រម្លាយ​បក្សសង្រ្គោះជាតិ​ ពីទោស​កំហុស​របស់​​លោក​កឹម​សុខា​ ​មុនតុលាការ​​សម្រេច​សេចក្ដីរក​យុត្តិធមីដល់​លោកកឹម​សុខា​ទៅទៀត ។ បើ​លោក​ហ៊ុនសែន​ធ្វើ​ប៉ុណ្ណឹង​ហើយ​សហគមន៍​អន្ដរជាតិ​នៅតែ​មិន​ថ្កោលទោស​បក្ស​ប្រជាជន​លោកហ៊ុនសែន​ទៀត​ នោះ​ប្រជាជនកម្ពុជា​នឹង​ធ្លាក់ក្នុងកណ្ដាប់ដៃ​នៃ​របប​ផ្ដាច់ការ​ ប្រល័យ​ពូជសាសន៍​ជាលើក​ទី​ ២​ជាក់ជាពុំខាន!

Nov 17, 2017 03:44 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Condemnation and economic sanction is not enough for this rogue regime. The best and quick way is dragging his neck to ICC to convict and throw him in jail .

Nov 16, 2017 09:12 PM

    Reply to this comment

យុវជន យុវនារី :

តើ កូនលោក ហ៊ុន សែន ឃើញទង្វើរ អាក្រក់របស់ ឱពុក ត្រូវបាន សហគមន៍ជាតិ សហគមន៍អន្តរជាតិ ថ្កោលទោស យ៉ាងចាស់ដៃ ដូច្នេះ តើ មានអារម្មណ៍ យ៉ាង​ណា ?​?​?​?​? ?​?​?​?​?​
📷 កើតចាស់ ឈឺស្លាប់ កេរ្ត៍ឈ្មោះនឹងស្អុយ ទៅតាមទង្វើរ អាក្រក់របស់ខ្លួន 📷

Nov 16, 2017 07:33 PM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល