មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ "លោក បាន គីមូន ទទួល​បាន​សំបុត្រ​សុំ​អន្តរាគមន៍​ពី​បក្ស​សង្គ្រោះ​ជាតិ​រួច​ហើយ"

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក ពី ភ្នំពេញ :

UNគ្មានពេលដោះបញ្ហាខ្មែរនោះទេ សូមមេបក្សប្រឆាំង និង អាសុីសេរី ឈប់កុហក់បោកប្រាស់ខ្មែរទៀតទៅ

May 28, 2016 11:32 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

UN needs to follow this closely, collect all evident for building a case against the CPP. Please do not let the CPP fool you as they are expert in fooling people the past 30 years.

May 28, 2016 07:18 PM

    Reply to this comment

អាចារ្យធំ ពី ភ្នំពេញ :

យួនជាសត្វក្រពេី ពីមុនយួនវាក្រណាស់ វាដេីររេីសតែអេដចាយទេ

May 28, 2016 09:29 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បើគ្មានការរួបរួម ក្នុងរង្វង់គ្រួសាររបស់ខ្លួនទេ គ្មានអ្នកណាជួយយើងបានទេ។មិនតែប៉ុណ្ណោះ បែរជា ទៅហែកហួរប្រាប់គេឯង ដែលជាជនដទៃសុទ្ធសាធ មិននៅក្នុងគ្រួសាររបស់ខ្លួនថែមទៀង។វាគួរអោយអាម៉ាស់ណាស់ ខ្មែរអ្ហើយខ្មែរ។

May 28, 2016 08:56 AM

    Reply to this comment

Chea Mukai ពី Phnom Penh :

Now it is very clear that CPP lose the next election on 2016, Civil War will be occurred

May 28, 2016 08:49 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Who is CPP fighting against, Vietnam? CNRP don't have weapons?

May 29, 2016 11:31 AM

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមកុំភ្លេច រឿងខ្មែរ មិនមែនខ្មែរឈ្លោះគ្នាទេ គឺ វៀតណាម លូកដៃ បង្កើតអោយខ្មែរ ឈ្លោះគ្នា !
នៅប្រទេសខ្មែរ កុងស៊ុល វៀតណាម ត្រួតក្បាលខ្មែរ នៅគ្រប់ខេត្ត !
នៅប្រទេសថៃ អត់មាន កុងស៊ុល វៀតណាម ត្រួតក្បាលថៃ ទេ !

May 28, 2016 07:04 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

CPP is fighting against Khmer because CPP is entirely controlled by VN!!!

May 30, 2016 05:36 AM

ក្រមសីលធម៌ ពី ភ្នំពេញ :

អ្វីៗបានបង្ហាញច្បាស់ក្រឡែតអស់ហើយ គឺថាមេដឹកនាំគណបក្សប្រជាជនស្ទើរតែទាំងអស់បានធ្វើការរំលៅភបំពានច្បាប់ធ្ងន់ធ្ងរម្ដងហើយម្ដងទៀត ។ ប៉ុន្តែគឺមនុស្សដែលកាន់តំណែងថ្នាក់លើនៃនីតិទាំងបី ( និតិបញ្ញាត្តិ នីតិប្រតិបត្តិ និង នីតិតុលាការ ) សុទ្ធតែជាសមាជិកកំពូលរបស់គណបក្សប្រជាជន ។ ដូច្នេះតើអ្នកទាំងនេះមានផលប្រយោជន៍អ្វីដែលត្រូវចាប់ទោសអូសដំណើរមនុស្សដែលជាបក្សពួករបស់ខ្លួន ? បក្សជនរបស់គណបក្សប្រជាជនម្នាក់ៗសុទ្ធតែបានស្បថសច្ចារ្យថាស្មោះចំព៉គណបក្សរបស់គេលុះដំណក់ឈាមចុងក្រោយរបស់គេគ្រប់ៗគ្នា ។ អ្នកទាំងអស់នេះទោះជាបានរៀនសូត្រ ឬបានសិក្សានៅក្នុងសាលារៀនណា ឬក្នុង មហាវិទ្យាល័យណាក្នុងប្រទេសណាក៏ដោយ គឺគេរាល់គ្នាតែងតែមានការយល់ដឹងនិងជឿជាក់ទៅលើទ្រឹស្ដីកុម្មុយនិស្តិ៍ដែលចេញមកពីគម្ពីររបស់ ខាលរម៉ាក្ស ( Karl Marx )និងចេញពីការអនុវត្តិជាក់ស្ដែងរបស់ វ្ល៉ាឌីមៀរអ៊ិល្យិត ឡេនីន ( Wladimir Iljitch Lenin )ដូចគ្នាទាំងអស់។ អ្នកទាំងនេះមិនដែលបានចាត់ទុក ផលប្រយោជន៍ជាតិរបស់ខ្លួនជាធំទេ ។ ពួកគេវាយតម្លៃទៅលើឆាកអន្តរជាតិជាទីមួយ ។ គេមិនត្រូវការភាពឯករាជជាតិទេ គេត្រូវការការរសនៅក្នុងអន្តរសង្គម ។ ជនជាតិណាជាអ្នកត្រួតត្រា ជាអ្នកគ្រប់គ្រង ជាអ្នកបង្គាប់បញ្ជា ជាអ្នកចង្អុលមាគ៌ារឱ្យពួកគេដើរ នោះវាមិនសំខាន់ទេ សំខាន់នោះគឺអំណាចត្រូវតែនៅក្នុងដៃរបស់បក្សរបស់ពួកគែតែប៉ុណ្ណោះ ។

May 28, 2016 06:56 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ចាំមើលខ្លាក្រដាស់ បានគីមូន មានចំណាត់ការយ៉ាងណាចំពោះ កម្ពុជា?

May 28, 2016 06:39 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ពលរដ្ឋស្គាល់ក្រយៅ និងយល់ច្បាស់ពីអ្វីដែលកំពុងតែកើតមានឡើង ហើយដឹងច្បាស់ណាស់ថាតើនរណាជាអ្នករងគ្រោះ បើទោះជាបក្យមួយនោះកំពុងតែជាន់ជើងដៃគូរ ហើយស្រែកថាដៃគូរជាង្នកជាន់ជើងគេ! រាស្រ្តនាសម័យនេះមិនល្ងង់នោះទេ!!!

May 28, 2016 06:27 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

One day all opposition lawmakers will be jailed or even receive death penalty when illegal drug dealers file complaints to ATT THI REACH Facebook Cho Sen.

May 28, 2016 04:31 AM

    Reply to this comment

ហានិភ័យ ពី តាកែវ :

ភាពអសម្ថភាព គ្មានជំរើសអ្វី ក្រៅពីប្រើក្បួនខ្មែរក្រហម បក្សកាន់អំណាចកំពុងតែជ្រើសរើសលើផ្លូវខុស ដោយដើរលើផ្លូវចាស់ ប្រើអំណាចផ្តាច់ការ លទ្ធិកុម្មយនីស្ត បំបាក់គូរប្រជែង ។

May 28, 2016 04:07 AM

    Reply to this comment

យុត្តិធម៌ ពី ភ្នំពេញ :

ភារ័ត្ន ខ្ញុំពីចិត្តលោក ប៉ុន្តែលោកក៌គួររៀនយល់ពីចិត្តរបស់មេបក្សលោកផង ខ្ញុំមិនដែលបានបោះឆ្នោតអោយបក្សលោកម្តងណាទេ ប៉ុន្តែខ្ញុំកាន់តែយល់ច្រើនពីចារឹកលក្ខណះមេដឹកនាំបក្សប្រឆាំង បើមេបក្សប្រឆាំងធ្វើដូចលោកនិយាយនេះខ្ញុំប្រាកដជាដកសេចក្តី100%ពីបក្សនេះជាមិនខានព្រោះអ្វី?ព្រោះបើពួកគាត់ធ្វើតាមគំនិតលោកវិញច្បាស់ជាមានពលរដ្ឋស្លាប់ច្រើនណាស់ហើយមិនដឹងថាប្តូរពួកក្រាញអំណាចបានឬអត់ផងទេ លោកមើលប្រទេសស៊ីរីជាគំរូតើប្តូរលោកអាសាដបានទេ?លោកចង់ប្តូររបបដោយយកជីវិតអ្នកគាំទ្រទៅប្តូរមែនទេ?

May 28, 2016 04:01 AM

    Reply to this comment

រស្មីបណ្ណាល័យ ច័ន្ទឆាយា ពី New York, NY :

ដូចខ្ញុំបាននិយាយហើយ លុះត្រាតែមានអ្នកទីបីតើបបានសុខដល់រាស្រ្ត គឺអង្គការ​សហប្រជាជាតិនេះឯង ដូច សុខ ឥសាន ថាមិនគួរហែកហួរឲ្យអ្នកដ៏ទៃដឹង វាមិនល្អ តែនេះគឺអង្គការ​សហប្រជាជាតិ មិនមែនដូច ហ៊ុន សែន រត់ទៅពឹង យួន ឲ្យជួយនោះទេ ​អង្គការ​សហប្រជាជាតិជួយគឺមិនអស់អីទេ តែបើយួនជួយ ឃើញស្រាប់ហើយ កោះត្រល់បាត់ទៅហើយ ព្រៃឈើ ត្រងោលទៅបាត់ ជនជាតិយួន ត្រួតក្បាលខ្មែរម្ចាស់ស្រុក ខាតធំណាស់ ដែល ហ៊ុន សែន ពឹង យួននោះ ចំពោះរអង្គការ​សហប្រជាជាតិគេគ្មានចង់បានអ្វីទេ ព្រោះជាតួនាទីរបស់គេ គេចង់ឲ្យតែខ្មែរចេះស្រឡាញ់ខ្មែរតែប៉ុណ្ណោះ។ ខ្ញុំថាគណបក្សសង្រ្គោះជាតិធ្វើនេះត្រឹមត្រូវណាស់ មិនខុសទេ ព្រោះចូលដំណាក់ការនេះ គណបក្សទាំងពីរនិយាយលែងស្តាប់ហើយ ជាពីសេសគណបក្សកាន់អំណាច គឺយកត្រូវតែខ្លួនឯងរហូត ធ្វើក៏សម តែចំពោះគេវិញខុសរហូត

May 28, 2016 03:46 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ជិតបោះឆ្នោតហេយ

May 28, 2016 01:22 AM

    Reply to this comment

A Plock & A Ploy ពី Hanoi :

អាផ្លយគិតថាបក្សកាន់អំណាចប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ឋតុលាការបានល្អណាស់ ហើយថានេះជាអំណាចតុលាការឯករាជ្យ គេមិនអាចលូកដៃចូលបានទេ។ តែបើតុលាការហ៊ានដោះលែងនរណាម្នាក់ដែលបក្សកាន់អំណាចបានចោទប្រកាន់ថា "មានកំហុស " នោះគេចោទថាតុលាការស៊ីសំណូក ពេលនោះ ACU ចាប់ផ្តើមធ្វើកតុលាការម្តង ដូចជាករណីតុលាការដោះលែង ឪពុក ម្តាយ ថោង សារ៉ាត់ ត្រូវជាប់គុកខ្លួនឯង។
ករណីលោក កឹម សុខា អញ្ជើញទៅសាកសួរនៅតុលាការ ដោយមិនចាំបាច់ដកអភ័យឯកសិទ្ឋិទេ ព្រោះបើចាំដកអភ័យឯកសិទ្ឋិ សំលេង 2/3 ទៅមិនរួចទេ។ គេចាំចាប់ខ្លួននៅតុលាការ ហើយមកប្រជុំសភា មកដើម្បីបញ្ឈប់អំណាចតុលាការ ដោយសំលេង 2/3។ វាគួរតែប្រជុំសភា បើសំលេង 2/3 ឲ្យតុលាការបន្ត ទើបបន្តបាន តែបើតិចជាង2/3 តុលាការត្រូវគោរពអភ័យឯកសិទ្ឋិសភា។ ចេះនោះចេះ

May 28, 2016 01:07 AM

    Reply to this comment

Kanha :

ខ្ញុំឆ្ងល់ ហេតុអីអភ័យឯកសិទ្ធមានប្រសិទ្ធភាពសំរាប់តែបក្សកាន់អំណាច?

May 28, 2016 01:02 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

វាពិតជាគ្មានពាក្យនឹងថ្លែងដែលស្ថាប័នកំពូលៗរបស់ជាតិហាក់ដូចជាបកស្រាយច្បាប់ និងអនុវត្តច្បាប់ទៅតាមការចង់បានរបស់បុគ្គលណាមួយនោះ។

May 28, 2016 12:04 AM

    Reply to this comment

ភារ័ត្ន ពី ភ្នំពេញ :

ក្នុងនាមខ្ញុំជាប្រជាជនខ្មែរ និងជាអ្នកគាំទ្រគណបក្សសង្គ្រោះជាតិមួយរូប ខ្ញុំមានចង្ងល់មួយថាហេតុអ្វីបានជាលោកប្រធាន សម រង្សី និងលោកអនុប្រធាន កឹម សុខា មិនអាចប្រឈមនឹងការចាប់ខ្លួនដើម្បីពលីអោយប្រជាជាជនដែលគាំទ្រគាត់កាន់តែមានភាពក្លាហាន និងជឿទុកចិត្ត ហើយហ៊ានប្តូរផ្តាច់ធ្វើបាតុកម្មអហិង្សាចំពោះរាល់ទង្វើរណាដែលរាជរដ្ឋាភិបាលបានធ្វើរំលោភបំពានលើសិទ្ធិរបស់ពួកគាត់? (លោក សម រង្សី និងលោក កឹម សុខា)?
ចំពោះខ្ញុំយល់ថា បើសិនជាគាត់ទាំងពីរប្រឈមនឹងការចាប់ខ្លួនដោយគាត់មិនបានធ្វើខុសមែន នោះប្រជាពលរដ្ឋដែលគាំទ្រប្រាកដជាមិនអោបដៃឈរមើលពួកគាត់ត្រូវគេរំលោភបំពាននោះទេ ហើយប្រទេសកម្ពុជាទាំងមូលនឹងមានព្រឹត្តិការណ៍ធំកើតឡើងដែលអាចនាំអោយមានការផ្លាស់ប្តូរកាដឹកនាំក្នុងប្រទេសក៏ថាបាន!
ចុងក្រោយខ្ញុំសុំអភ័យទោសបើសិនជាការបញ្ចេញមតិរបស់ខ្ញុំមានកំហុសឆ្គងណាមួយដោយអចេតនា ព្រោះខ្ញុំនិយាយតាមតែការយល់ឃើញរបស់ខ្ញុំប៉ុណ្ណោះ! បើសិនជាខ្ញុំមានការខុសឆ្គងត្រង់ណា សូមជួយណែនាំផងចុះ!
សូមអរគុណ!

May 27, 2016 11:41 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

You are defying your party leader to walk on the fire ! Trust me, don't try to do that it is very stupid because when Sam Rainsy or Kem Sokha are outside,they can do more. If they are in jail(especially Hun Sen jail), they can do nothing. This is the same as Oknha Seun Kuy in Kampuchea Krom allow Yourn to kill him to exchange with Khmer freedom. Did Yourn keep their promise ? Think about it !

May 28, 2016 09:47 PM

អ្នក​អាន​អនាមិក :

UN Please help Cambodia.

May 27, 2016 11:26 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមមេត្តាអនុវត្តន៏អោយបានឆាប់រហ័ស