មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ សុខភាព​លោក ហ៊ុន សែន ចាប់​ផ្ដើម​ទ្រុឌទ្រោម​ខណៈ​លោក​ថា​អាច​កាន់​អំណាច​៣០ឆ្នាំ​ទៀត

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







Evil man Hun Sen's deadly political scenarios... :

Ta Hun Sen didn't know what is the KARMA means to him?or he can goes to ask chef justice of hell"Satanist's blacklist"who cared all human death body,soul and it will prosecutions one by one or buy the wholesale in onetime onto sea of fires,or onto big giant boiling hots pot...

Dec 17, 2017 05:15 PM

    Reply to this comment

No anybody get away from hellhole :

Why this old man needs 99s years old for what...? its too old,can't walk,can't stand,can't talk,can't eat,can't have sex,can't have fun...there's only suffer himself and wast time,wast money,wast pple to take care him for nothing"there only time to go to hell is better than alive"believe me.

Dec 14, 2017 12:13 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

. តាចាស់ ហ៑ុន សែន នេះ ធ្វើអំពើអាក្រក់ ដោយប្រើល្បិចថោកទាប ល្បីពេញពិភពលោកហើយ នៅថា ខ្លួនល្អទៀត
. បាបកម្ម របស់តាចាស់ ហ៑ុន សែន យមរាជជិតមកទារព្រលឹងយកទៅហើយ

Dec 07, 2017 02:52 AM

    Reply to this comment

John ពី London :

ត្រូវទំនាយរាស្ត្រហើយ ព្រះជួយមិនបានទេអ្នកសាងបាប !

Dec 05, 2017 02:58 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Paris :

you're traitor of Khmer Nation. Go out!!!!

Dec 05, 2017 10:36 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

និយាយអញ្ចឹងក្រែងសម្តេចទើបបន់ស្រន់បួងសួងសុំសេចក្តីសុខអោយខ្លួន និងបក្សពួកខ្លួនថ្មីៗនេះទេ ម្តេចក៏ព្រះមិនជួយសម្តេចអញ្ចឹង? ហេតុអីទេវតាគ្មានភ្នែកសោះអញ្ចឹង?

Dec 05, 2017 12:57 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ហហា haha there is God.ហ៊ុនសែនឈឺដោយសារតែប្រជាជនខ្មែរជេរប្រមាថព្រោះគាត់ក្បត់ច្បាប់រដ្ឋធម្មនុញ្ញនិងរំលាយគណបក្សសង្គ្រោះជាតិ.

Dec 05, 2017 12:48 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

That was the symbol of "THE FALL OF HUN SEN REGIME & HIMSELF" in the very near future.
Be prepared to celebrate my fellow Cambodians.

Dec 04, 2017 09:35 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ហ៊ុន សែន ប៊ិះ​ដើរ​ដួល​ក្នុង​ពេល​ជួប​នាយករដ្ឋមន្ត្រី​បង់ក្លាដេស...M= odele des pays riche?

Dec 04, 2017 05:33 PM

    Reply to this comment

kraingmeas krang ពី Paris :

Neak mean min teak torng... Bgladesh en pleine difficulte socialo-economique.

Dec 04, 2017 05:29 PM

    Reply to this comment

All Khmer pple be ready in 2018 :

The whole world surprised to Cambodian pple who still supported this mafia govm't...chef sexual predator...gangster govm't...horrible criminal govm't...highly corruption govm't...fascist govm't...war criminal govm't conspiracy...rigging voted...dictatorship govm't...govm't who robbed pple lands or farmlands...govm't mass destruction and obstruction of justice and etc and etc.Why those pple so stupid to support this horrible man on earth? and beg foreign for help,than all of u didn't do yourself first to show to the world that all Cambodian pple no more liked or no more support this criminal govm't gangster to lead and rule u all for life or whatever.However,u all have to do on yourself first before the international community help u...change a new course or new strategy and good luck.

Dec 04, 2017 02:46 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

You're wrong and the international communities are wrong. Khmer DO NOT support him but he himself STEALS and ROBS Khmer. Remember in 2013,...........

Dec 05, 2017 11:04 AM

ចំរើន ពី កំពត :

ទើបតែអាយុ៦៥ឆ្នាំដើរមិនចង់រួចផង នៅចង់ធ្វើនាយករដ្ឋមន្ត្រីដល់ទៅអាយុ៩០ឆ្នាំ.

Dec 04, 2017 11:49 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Paris :

Great thanks for Free Asia Radio. Professionnal.(I was workin for RFI France).

Dec 05, 2017 10:40 AM

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល