មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ លោក ហ៊ុន សែន៖ បើ​មាន​ការ​ផ្ទេរ​អំណាច​គឺ​មិន​ផ្ទេរ​ទៅ​អ្នក​ផ្សេង​ឡើយ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







Punisher :

និយាយដូចប្រទេសខ្មែរគ្មាននរណាស្មើរនិងកូនខ្លួនឯងអញ្ចឹង! ហើយសូមប្រាប់សម្តេចថាគ្មាននរណាចង់ប្តូរមេដឹកនាំទេ តែមកពីធ្វើអោយប្រជាជនឆ្អែតរាល់ថ្ងៃ។

Jun 03, 2017 03:10 AM

    Reply to this comment

LY CHHONG ពី PHNOM PENH :

ខ្ញុំសង្ស័យមិនបានផ្ទេរអំណាចឲ្យអ្នកផេ្សងផង សង្ស័យខ្លាចក្រែងភយ័ពេកដាច់សសៃឈាមខួរក្បាលដេកនៅលើគ្រែផងក៏មិនដឹង។ខ្ញុំសូមបន់ព្រះសូមកុំឲ្យសម្ដេចភយ័ពេកក្រែងលរដូចខ្ញុំសង្ស័យទៅចប់៕

Jun 02, 2017 08:12 PM

    Reply to this comment

ដើមត្នោត :

We need the change for our people interest. Why we don't try and wait for only mono-party in leading the country as today. យើងត្រូវការផ្លាស់ប្ដូរដើម្បីប្រយោជន៍រាស្ត្រទូទៅ។ ហេតុអ្វីយើងមិនសាកល្បង​ តែបែរជារង់ចាំតែរបស់ឯកបក្សដូចសព្វថ្ងៃនេះ។ ថាឯកបក្សព្រោះ​ បក្សឯទៀតមិនមានសិទ្ធិអ្វីទាំងអស់ក្រៅអំពីជាកូនអុកក្នុងល្បែងនយោបាយ ។

Jun 02, 2017 06:58 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

The Vietnames who reside on the lake of Tonle Sap get ready and also pack their items to go back to Vietnam. The new Khmer government(CNRP) will send you back peacefully.

Jun 02, 2017 02:45 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

You are right Hun Sen. One wrong vote we suffer for over 30 years under your notorious regime and you are wrong regarding the March 18, 1970. Mr. Lun Nol was trying to protect our homeland from the invading North Vietnamese force which you and your clan had joined them. So shameful that you have a Khmer body with enemy head and brain. And by the way we the people will make the transfer of power. Do you get it, Sakmakmit Sen?

Jun 02, 2017 01:48 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Is this another North Korea ?
Please Khmer people listen carefully !
Make right decision before casting your vote.
Thanks !

Jun 02, 2017 11:02 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ខ្ញុំមិនទាន់សំរេចចិត្តបោះអោយបក្សណាទេ តែការនិយាយដដែលពីសង្រ្គាម និង ផ្ទេរអំណាចអោយកូន តំរូវអោយខ្ញុំត្រូវតែបោះឆ្នោតទោះជា ត្រូវធ្វើដំណើរ ៧ម៉ោងក៌ដោយ។ បោះឆ្នោតឃុំលើកនេះសំខាន់ជាងពេលណាណាទាំង អស់ ។ ខ្ញុំគិតលើកលែងអោយគាត់ដែរសំរាប់បោះ ឆ្នោតឃុំលើកនេះ តែប្តូរចិត្តហើយ ។ ភាពស្ងប់់ស្ងៀមបួនឆ្នាំដែលទទូលអាហារូបករណ៌ពីគេបានបញ្ចប់ហើយ ។

Jun 02, 2017 07:48 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Transfer of power must be done peacefully to the party who win the election, not transfer to children, relatives.

If Hun Sen wants to transfer power to his children or his group, why do we need election in Cambodia? Our institutions is not like what Hun Sen said. He is completely wrong if he does that. I don't support his foolish words.

Jun 02, 2017 05:05 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

well, well every body know Hun Sen plan for a long time give power to his family. Hun Sen plan the same North Korea. Do Khmer want Cambodia like North Korea? Did China change leaders every 10 years? Did America change leaders every 8 years? Hun Sen think he smarter than China and America, he think like North Korea. here is the true the longer you let Hun Sen in power the richer he is the more violent he does to other.

Jun 02, 2017 03:29 AM

    Reply to this comment

ភវវ្ម័ន ពី បាវិត ស្វាយ​រៀង​ :

ងាយយល់ ទេបងប្អូនជនរួមជាតិ! សូមតាំងចិត្តក្លាហាន លះបង់ផលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ខ្លួននាពេលនេះដើម្បីជាតិមាតុភូមិ! កូនចៅជំនាន់ក្រោយនឹងមិនបន្ទោសយើងឡើយ បើយើងមិនកំសាក សោកស្ដាយផលបន្ដិចបន្ដូចនាពេលនេះ!
សុំសម្រេចជ្រើសយក បក្សសង្រ្គោះជាតិតែ១គត់ ដើម្បីជាតិយើងបានរើចេញពីនឹមត្រួតត្រារបស់ បក្សប្រជាជនបដិវត្តន៍កម្ពុជា ដែលជានិច្ចកាលនៅក្រោមអំណាចរបស់យួនឈ្លានពាន! ជ្រើសយកបក្សសង្រ្គោះជាតិដើម្បី ឯករាជ្យជាតិ បូរណភាពទឹកដី អភិឌ្ឍន មាតុភូមិដ៏ពិតប្រាកដ បានដល់កូនចៅយើងរាប់ម៉ឺនជំនាន់ទៀត!

បើយើងជ្រើសយកអ្នកនយោបាយដែលគម្រាមគំហែងយើងនាពេលនេះ នោះយើងនឹងបានបក្សនិងជនគម្រាមគំហែងគាបសង្កត់ មកដឹកនាំ ហើយយើងនឹងរស់ក្រោមអំពើអយុត្តិធម៌ភ័យខ្លាច បន្ដទៀត!
បើយើងបោះឲ្យបក្សដែលយកអំណោយមកទិញទឹកចិត្តយើងពេលបោះឆ្នោត នោះយើងនឹងរស់ក្រោមអំណាចបក្សដែលនឹងគាបសង្កត់ជំរឹតជិះជាន់កេងប្រវ័ញ្ចជាតិយើងបន្ដទៀត!
បើយើងបោះឲ្យ បក្សដែលជំពាក់គុណបរទេសយួនឈ្លានពាន នោះយើងនឹងរស់ក្រោមអំណាចបក្សដែលនៅក្រោមអាណានិគមបរទេសឈ្លានពាន រស់ក្រោមអាណានិគមយួនឈ្លានពានបន្ដទៀត!

Jun 02, 2017 03:22 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

This the best comment. Please, share this comment to all Khmer so all of us make right decision. Thanks