មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ រណសិរ្ស​រំដោះ​ជាតិ​ខ្មែរ​ប្ដឹង​លោក ហ៊ុន សែន ទៅ​តុលាការ​អន្តរជាតិ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

មិនគិតខំរកស៊ីគិតតែនាំបង្កភាពសាំញាំខ្មែអើយ លើលោកនេះគ្នានអ្វីល្អគ្រប់១០ទេ

Jul 09, 2013 12:04 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រជាជនត្រូវការ ថ្នាក់ដឹកនាំ ដែលស្រឡាញ់ជាតិ និងប្រជាជន ពិតប្រាកដ មិនមែនមនុស្សដែលខំធ្វើដើម្បី តែប្រយោជនផ្ទាល់ខ្លួន ក្រុមខ្លួន បំរើអោយនយោបាយ និងវប្បធមប្រទេសនោះទេ។ គឺច្បាប់ជារឿងមួយ តែវប្បធមកខ្មែរចាត់ទុកថាសំខាន់ណាស់ដែរ បក្សប្រឆាំងត្រូវតែយល់បពា្ហានេះ មិនអាចមាត់ណាកបរទេស និយាយខ្មែរលាយបារាំង ធ្វើឬកដូចជនបរទេស ខ្លួនជាស្រីនិយាយអាឡេអាឡូ អាងយ៉ង ច្រៀង រាំតាមផ្សា តាមផ្លូវដូច មួ សុខហួ គឺចាញ់ទៀតហើយ។

Jul 04, 2013 05:44 AM

    Reply to this comment

តាកែវ ពី ពី សំរោង :

មិនបឆាំង តែក៏មិនឝាំទរ ដែរ ឝរាន់តែដឹងថា ទៅមិនរួធទេ ។ មតិខញុំថា បើធង់ផដួលឝណៈបកបជាជន មានតែវិធីមួយប៉ុណោះឝឺ សងឝរាម បើមិនឣាធធើបានទេ ឈប់ឝិតទៀតទៅ ។ និយាយនេះមិនមែនខញុំធូលធិតសងឝរាម ឬក៏បំបាក់សមារតី ឣីនោះទេ នាក់ណាធង់ធើឣី ក៏ខំធើទៅ ។ ដែលនិយាយនេះ ខលាធខញុំងាប់ទៅមិនបាននិយាយ ។

Jul 04, 2013 05:08 AM

    Reply to this comment

ខ្មែរយើង ពី ភ្នំពេញ :

កោក កោក សឹកមាត់ត្រដោក ឆ្អែតពោះក្របី
កុំប្រឆាំងផ្កាប់មុខ នាំប្រទេសទៅកាន់ភាពវិនាសហិនហោច
ពលរដ្ឋរស់បានសំបូរសប្បាយប៉ុណ្ណឹងហើយ ចង់ផ្កាប់បាតដៃឬ
ប្រឆាំងដើម្បីអភិវឌ្ឍ ប្រឆាំងដើម្បីកែលំអចំណុចខ្វះខាត ទើបជាការប្រសើរ
បើកគំនិតអោយទូលាយ ទទួលយកចំណុចល្អរបស់គេផងទើបជមនុស្សជើនលឿន

Jul 04, 2013 04:46 AM

    Reply to this comment

Ratha :

នេះជាសិទ្ធិសេរីភាពដែលពលរដ្ឋខ្មែរយើងគ្រប់រូបអាចធ្វើបានតាមគន្លងលទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យ
អ្នកណាបង្កអំពើអាក្រក់ រំលោភសិទ្ធបសេរិភាព កាប់សម្លាប់មនុស្សជាតិឬអ្វីផ្សេងទៀត
យើងត្រូវរួមដៃគ្នាកំចាត់ឲ្យបាត់សាបសូន្យពីទឹកដីកម្ពុជាយើងទៅ កុំចុះញ៉មដូចសព្វថ្ងៃនេះ
តទៅទៀត ដែលខ្មែរកាន់តែខ្សត់អតឃ្លានមិនខុសប្លែកពីសម័យប៉ុល ពត ឡើយ។

Jul 04, 2013 12:54 AM

    Reply to this comment

សឿ ចាន់ណាត ពី PP :

ការផ្លាស់ប្តូរមានរហូត សូម៣នៅអាមេរិចគេប្តូរពីអ្នកដឺកនាំ១ ទៅអ្នកដឺកនាំ១ ផ្លាស់ប្តូរដើម្បីជីវិតនិងសេរីភាព។យួនគេប្តូរនាយករដ្ឋាមន្រ្តីច្រើនអ្នកហើយ ហើយខ្មែរដល់ពេលដូរហើយ។

Jul 03, 2013 09:15 PM

    Reply to this comment

Castro De La Monreo ពី Paris, France :

Do you know this is a nature of Khmer politicians they like to mix up personal problems with national security open their chest to owl beaks. Please thinks whatever you did, don't kill our people again because of yourselves problems. Everybody knows this goverment not a perfect one, and wants to change but think about that change look at Egypt after Mubarak even USA backing up Morsy's goverment still unsolve those problems and who are affecting people who get no jobs, no incomes, dying on the streets and those politicians just lit the gas on flame.

Jul 03, 2013 03:18 PM

    Reply to this comment

sok kong ពី phnom penh :

so we want bring hun sen to court
if you want to do just but not be play
if you want play around to hun sen not be
fit so hun sen he be strong power again.
don't let hun sen be free.
don't forget what hun sen he did.

Jul 03, 2013 10:44 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

For the Shields of Mr hun,I am sur that you are all ready to confronte with the majority khmer people,but attention,when cpp lose at election,how do you think about your action against the volunteers of khmer people??

Jul 03, 2013 10:23 AM

    Reply to this comment

អានិតជាតិ ពី អង្គរ :

សេរីភាពពឹតមិនស្ថិតនៅលើ ចង្អុលដៃរបស់មនុស្សម្នាក់នោះទេ ។

Jul 03, 2013 05:47 AM

    Reply to this comment

KONE KHMER ពី PHNOM PENH :

EVERY KHMER READER:
SOMETIMES, I THINK THAT PEOPLE COULD SAY WHATEVER THEY WANT TO SAY THE TRUTH OR NOT THE TRUTH. KHMER READERS SHOULD INVESTIGATE ABOUT THIS MATTER " ប៉ុន្តែ​ក្រោយ​មក​ទៀត តុលាការ​មិន​បាន​ចាត់ការ​បណ្ដឹង​របស់​លោក សួន សេរីរដ្ឋា ឡើយ ដោយសារ​លោក​មិន​បាន​ប្រគល់​ភស្តុតាង​បន្ថែម​ប្រឆាំង​នឹង​លោក ហ៊ុន សែន។ "
I SUPPOSE THAT THIS ARTICLE IS UN-TRUE WRITTEN.

Jul 03, 2013 02:26 AM

    Reply to this comment

Kamkras Khue Khmer :

បើទោះជាតុលាការអន្តរជាតិ ឬកតុលាព្រះឥនក៏មិនអាចទៅ
រួចដែរ។ តើយើងទាំងអស់គ្នាបានដឺងទេ ថាតើអ្នកខ្លាំងមួយ
ខ្លាំងដោយសាអី្វ? កាន់អំណាចនៅស្រុកខ្មែរបានយ៉ាងយូរ។
តើយើងអាចសន្និថានបានថា មានយួននៅពីក្រោយនិងពីមុខបានទេ?

Jul 03, 2013 02:17 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បើមិនមានយួននៅពីក្រោយជួយហុនសែន សើបការ តាមប្រមាញ់អ្នកដែលមិនពេញចិត្តនឹង ហុនសែន បើមិនមានកងទ័ពយួន ដែលបង្កបនៅស្រុកខ្មែរជួយបាញ់ប្រហារ បង្រ្កាបបាតុករដោយអហឹង្សា ដម្បីទប់អំណាចហុនសែនៗ មិនអាចឈរមកដលសព្វថ្ងៃ

Jul 03, 2013 05:08 AM

KONE KHMER ពី PHNOM PENH :

TO KAMKRAS KHUE KHMER:
HUN SEN AND YOURN OR VIETNAMESE ARE NOT SRONG AT ALL. ALL KHMER ARE STRONGER AND SMARTER. WHEN SOME MILLION OF IDEAS TOGETHER OF KHMER, KHMER CAN CREATE ANY THING TO DEFEAT YOURN AND HUN SEN.

Jul 03, 2013 10:04 AM

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Western Ambassadors, who they are in Thailand, they know about K5.will see Hun Sen

Jul 03, 2013 01:49 AM

    Reply to this comment

vuth ពី PP :

ចេះតែមានហ្មង!សមអើយសម!ក្លាយទៅជាសមអុយ!
ខូចឈ្មោះនៅឡាអេដល់ក!ដោយទាំងរឿងក្តីជាមួយសៀមទៀត!
ចុះអារឿងអាមេរិកយកគ្រាប់រាប់លានគ្រាប់
ដែលស្នើដោយរដ្ឋាភិបាលលុនណុលមកទំលាក់លើដីខ្មែរ!
គួរតែយកទៅពិចារណានៅឡាអេដែរឬទេ???

Jul 03, 2013 01:05 AM

    Reply to this comment

Rith ពី PP :

ត្រូវហើយលោក អាចប្តឹងអាមេរិចពីការទំលាក់គ្រាប់បែក
បណ្តេញយួន និងខ្មែរក្រហមពេលនោះការស៊ើបអង្កេត
មួយនឹងកើតឡើងអាចរកឃើញអ្នកណាខ្លះជាខ្មែរក្រហម
អាចមានមុខមេលោកដែរក៏មិនដឹង

Jul 03, 2013 11:29 PM

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Phnom Penh :

HI THERE,
IF YOU DO NOT KNOW FOR SURE ABOUT KHMER HISTORY, DO NOT TRY TO BE A STUPID PERSON.

Jul 04, 2013 03:34 AM

ភាពភ្នំពេញ ពី Phnom Penh :

ខ្ញុំគាំទ្រតែដូចជាមិនសូវមានសង្ឃឹមព្រោះលោកសួនសេរីរដ្ឋា ធ្លាប់បរាជ័យក្នុងការប្តឹងហ៊ុនសែនរួចម្តងមកហើយ!!!!!! តើពេលនេះអាចមានប្រសិទ្ធភាពជាងមុន ឬយ៉ាងណា??

Jul 03, 2013 12:19 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី USA :

The truth is Suon Serey Ratha did not submit the supporting document according to his lawyer-That means Suon is also a Clown of Hun Sen & yuon trying to prevent people going to vote!

Jul 03, 2013 07:52 AM

អ្នក​អាន​អនាមិក :

bad breathe