មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ ​វៀតណាម​បដិសេធ​មិន​សុំ​ទោស​រឿង​បំភ្លៃ​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​​ខ្មែរ​កម្ពុជា​ក្រោម

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







seng seap ពី phnom penh :

ខ្ញុំមិនមែនរើសអើងជាតិសាសន៍ទេប៉ុន្តែខ្ញុំចង់ឱ្យវៀតណាម
និងអន្តរជាតិលើពិភពលោកផ្តល់យុត្តិធម៍ប្រវត្តិសាស្ត្រសំរាប់ប្រ
ទេសរបស់ខ្ញុំ(កម្ពុជាបាត់បង់ទឹកដីជាបន្តបន្ទាប់ដោយសារតែថ្នាក់ដឹកនាំគ្មានឆន្ទៈការពារនឹងទាមទឹកដីរបស់ខ្លួន មនុស្សកើតដើម្បីតែសេចក្តីសុខខ្លួនឯងមិនមានន័យអ្វីទេគឺកើត
ដើម្បីការពារទឹកដី រកសេចក្តីសុខសន្តិភាពជូនជាតិ
មាតុភូមិដ៍កំសត់របស់យើង

Jul 09, 2014 09:44 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ខ្ញុំមិនគាំទ្រដល់ការសាងគំនិតស្នេហាជាតិនេះទេ។ វាបានចប់អស់ទៅហើយ ប្រដូចស្រីម្នាក់បានរៀបកាជាមួយបុរសម្នាក់ ដែលបានក្លាយជាប្តីប្រពន្ធតាំងពីពេលនោះមក។​ អ្វីដែលត្រូនាំគ្នាគិតថាតើដីខ្មែររាល់ថ្ងៃរួចខ្លួនដែររឺទេ??។​ បណ្តាញពណ៍មាន និង ជំនាញការយួនចូលនៅគ្រប់ស្រទាប់។ ឃ្លាំមើលទាំងសកម្មភាព របស់ហ៊ុនសែន និងបរិវា រួមចលនាក្រុមប្រឆាំង។ ទាហានយួនចេញចូលបានគ្រប់ពេល ។

Jul 09, 2014 09:13 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មន្រ្តីខ្មែរចោលម្សៀតទាំងអស់ ទាំងធំទាំងតូចសំងំស្ងៀមមិនហាមាត់!សុទ្ធតែជាពពួគសំងំសុខ!ស្រាលាញ់ជាតិអាចម៍គោស្អីសូម្បីតែការពារសេចក្តីពិតមិនទាំងហ៊ានផងនោះ!បន្តិចទៀតយួនថាអង្គរវត្តជារបស់វា ចាំមើលថាអ្នកស្រលាញ់ជាតិចោលម្សៀតទាំងអស់ហ្នឹងហ៊ានបើកមាត់ទេ!

Jul 09, 2014 08:00 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

All Khmer listen to this or are they still watching CPP TV?

Jul 09, 2014 07:18 AM

    Reply to this comment

កែវ រ៉ាចា ពី បន្ទាយមានជ័យ :

ហួសចិត្តតែម្តង!រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាមិនគួរណាធ្វើបែបនេះសោះ។
សត្វតិរច្ឆានក៏វាចេះការពារកូននិងគ្នាវាដែរ ពេលទទួលរងការមើលងាយនឹងវាយប្រហារពីសត្រូវ។

Jul 09, 2014 06:55 AM

    Reply to this comment

រ៉ាវី ពី Phnom Penh :

I ជាកូនខ្មែរមួយរូប​ខ្លាចអីនិងដាក់ឈ្នេាះពិត
តើអ្នកមានភស្តុតាងបព្ជាាក់សំរាប់អេាយប្រជាជនយួនរបស់អ្នកដីងទេ?ថាដីកម្ពុជាក្រេាមជាដីប្រជាជនយួនយូរមកហេីយ?

Jul 09, 2014 06:39 AM

    Reply to this comment

ហាន់យុទ្ធ ពី តាកែវ :

យួនចង់និយាយថា អ្នកធ្វើបាតុមក្មគឺជាក្រុមតូចមួយ រីឯក្រុមធំ មានទាំងរដ្ឋាភិបាលខ្មែរផងគឺសុទ្ធតែទទួលស្គាល់ថាយួននិយាយពីទឺកដីកម្ពុជាក្រោមគឺជាការការពិត។

Jul 09, 2014 04:41 AM

    Reply to this comment

ហានិភ័យ ពី តាកែវ :

ពេលនាងផ្កាយព្រឹក អះអាងថាអង្គរវត្តជារបស់សៀម សូម្បីតែតេជោសែនក៏ខិតខំបញ្ចេញប្រត្តិកម្ម ស្រែកដៀលត្មិះនាងផ្កាយព្រឹកមិនសំចៃមាត់ដែរ ថែមទាំងពន្យុះឲ្យកើតមានជាកុប្បបកម្ម វាយដុតកំទេចទូតសៀមទៀតផង។ តែពេលនេះប៉ះជាមួយចៅហ្វាយយួន តេជោសែនសូម្បីតែក្អកក៏មិនហ៊ានក្អកផង។

Jul 09, 2014 04:32 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រហែលជាពួកគេចង់បានប្រជាជនខ្មែរទូទាំងចេញមកតវ៉ាហើយមើលទៅ បានជាគេនិយាយថា ការតវ៉ានេះកើតឡើងពីមនុស្សមួយក្រុមតូចប៉ុណ្ណោះ មិនតំណាងអោយប្រជាជនទាំងអស់​។ ប្រវត្តិសាស្រ្តនៅតែជាប្រវត្តិសាស្រ្តមិនអាចលុបបំបាត់បានឡើយ ហេតុអ្វី រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាមិនខ្វល់នឹងពាក្រអស់ទាំងនេះយ៉ាងដូច្នេះ?​ តើនេះជាការត្រឹមត្រូវដែររីទេដែលវៀតណាមហ៊ាននិយាយដូច្នេះ?

Jul 09, 2014 01:39 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រហែលជាពួកគេចង់បានប្រជាជនខ្មែរទូទាំងចេញមកតវ៉ាហើយមើលទៅ បានជាគេនិយាយថា ការតវ៉ានេះកើតឡើងពីមនុស្សមួយក្រុមតូចប៉ុណ្ណោះ មិនតំណាងអោយប្រជាជនទាំងអស់​។ ប្រវត្តិសាស្រ្តនៅតែជាប្រវត្តិសាស្រ្តមិនអាចលុបបំបាត់បានឡើយ ហេតុអ្វី រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាមិនខ្វល់នឹងពាក្រអស់ទាំងនេះយ៉ាងដូច្នេះ?​ តើនេះជាការត្រឹមត្រូវដែររីទេដែលវៀតណាមហ៊ាននិយាយដូច្នេះ?

Jul 09, 2014 01:37 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ចោរវាមិនដែលទទួលថាវាជាចោរទេ យ៉ាងណាមិញអ្នកលួច
ឆ្នោទក៏មិនព្រមអោយរាប់ឡើងវិញដែរ ព្រោះវាជាចោរ