មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ ពលរដ្ឋ​នៅ​ព្រំដែន​កម្ពុជា​ថៃ​បារម្ភ​បាត់​ដី​ដូច​បាត់​ទៅ​វៀតណាម

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

i am the chey chetha 2 please mark as the history for khmer next generation.

Mar 24, 2013 12:07 AM

    Reply to this comment

Dek Cho :

Request to broadcast about the border every day from one point to another. we like to listen very much. thank u

Mar 23, 2013 11:55 PM

    Reply to this comment

សេរី :

ទៅអនាគតទឺកដីខ្មែរគឺរលាយ។​លោកហ៊ុនសែនពិតជាគ្មានជំហ៊​ការពារព្រុំដែនបានទ្បើយ។​យួននិងថៃ​គឺជាអ្នកបែងចែកទឺកដីខ្មែរ​បើហ៊ុនសែនគ្រប់គ្រងបែបនេះ។​អនាគតជនជាតិខ្មែរពិតជារស់រសាត់អណ្តែត​ដូចចាមសព្វថ្ងៃ​ដែលបាត់ប្រទេសរបស់ខ្លូន​ចំប៉ាឆ្នាំ១៥០០ដោយសារយួនជាមិនខាន។​ស្តាយណាស់ដោយខ្មែរជាពូជអ្នកចំបាំងតែជាមួយខ្មែរគ្នាអែង។​ល្មមហើយរួបរួមគ្នាវិញបន្តន់អិរិយាបទរាល់ខ្លួនដើម៣ជាតិ។

Mar 23, 2013 07:05 AM

    Reply to this comment

ស្ទឹងសង្កែ ពី បាត់ដំបង :

ការការពារបូរណភាពទឹកដីមិនមែនជាបញ្ហាអទិភាពរបស់រដ្ឋាភិបាលទេ អ្វីដែលសំខាន់គឺការការពារអំណាច និងកំចាត់ខ្មែរដែលមានទឹកចិត្តស្នេហាជាតិ ស្រឡាញ់ប្រយោជន៍ជាតិ រាស្រ្តខ្មែរដែលវេទនា៕ ហ៊ុន សែន មិនហ៊ានប្រឈមមុខជាមួយបរទេសដែលរំលោភយកទឹកដីខ្មែរទេ ព្រោះវាអាចរង្គោះរង្គើដល់អំណាចដូច្នេះហើយសុខចិត្តធ្វើមិនដឹងមិនឮ

Mar 22, 2013 11:13 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

WERE IS VA KIM HONG OR YOU ARE SLEEPING NOW? HOW MUCH YOU AND HUN SEN GOT THE MONEY BY SSALE THE KHMER LAND?. OR YOU GET THE MONEY GO TO LIVE ON THE MOON FOR YOURSELVES?

Mar 22, 2013 09:31 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

PROVO PROVO CPP SOONER ALATER VA KIMHONG AND HUNSEN TAKE ALL THE MONEY GO TO LIVE ON THE MOON BY THEMSELVES.

Mar 22, 2013 09:17 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Australia :

យួនលេបស្រុកខ្មែរជិតអស់ហើយមិនភ័យ តើសៀមនិងយួន មួយណាកំពុងលេបដីខ្មែរជិតបានសម្រេច?
យើងគួរផ្ដោតអារម្មណ៍ខ្លាំងបំផុតទៅលើយួនជាងសៀម បើមិនដូច្នេះតេ ធ្ងៃក្រោយសូម្បីតែពាក្យតវាក៏យើងក្មានដែរ។

Mar 22, 2013 07:06 PM

    Reply to this comment

សន សុឃោទ័យ ពី ឡូវ៉ែល :

សៀមនិងយួន
ខាងកើតយើងជាខ្មែរបានដឹងទាំងអស់ថាគ្មាននរណាម្នាក់
ហ៊ាននិយាយពីព្រំប្រទល់ខ្មែរនិងយួនបានទេពីព្រោះមេចោរលក់ជាតិគំរាមកំហែងគ្រប់រូបភាពប៉ះពាល់ជាមួយយួនគឺមិនបានចុះសៀមអែណោះវិញតើវាយ៉ាងម៉េច?ខ្លាចប៉ះពាល់
តាកស៊ិនស៊ិណាវ័ត្ត្រាឬក៏យ៉ិងល័ក សូមសួរថាអ្នកដឹកនាំខ្មែរសម័យនេះអីក៏អន់ដល់ថ្នាក់ហ្នឹង
?ថាយួនចុះវាជាអ្នកមានគុណចុះសៀមជាអ្នកមានគុណឬយ៉ាងម៉េច?ហ្អា!ហ៊ុនសែនៗៗៗៗៗៗអូ!ឬមួយអ្នកមានគុណមួយទៀតជាសាច់ឈាម?ហ៊ុនសែនពិតជាមហាវៀងវៃ
ឆ្លាតណាស់អែបខាងកើតស៊ីខាងលេច ដីនិងពូជសាសន៍ខមឬមន​ ឬកមមេរុនិងត្រូវរលាយសាបសូន្យ។

Mar 22, 2013 03:29 PM

    Reply to this comment

អាឡេវ ពី Canada :

សូមអោយប្រជាជនទាំងអស់គា្នភា្ញក់រលឹកឡើងខាងលិចនឹងខាងកើតដូចគា្ន
ហើយបើសៀមនឹងយួនយកដីគា្មនទាហានបូ៉លីសណាមា្នក់ចេញកាន់ខែលដំ
បងឆក់ទៅដេញយួននឹងសៀមទេ សូមអស់លោកនាំគា្នទៅធើ្វ (laser)ភ្នែក
អោយភ្លឹដើម្បីមើលអោយច្បាស់ថាតើជាកាពិតរឹមួយគេចេះតែថាម្យា៉ងទៀត
សូមលោកដេជោមើលនឹងប្រមានអុកញាផងដែលយកទាហា៉នបូ៉លិសទៅប្រើ
ប្រាស់ដូចជាឈ្នួលផ្ទាល់ខ្លួន គា្មនសមៃណាដូចសមៃដេជោទេចេះដេញតែខ្មែរ
យួនខុសច្បាប់ពេញដីម្ដេចមិនអោយទាហា៉នបូ៉សទៅនេះហើយសមៃដេជោ

Mar 22, 2013 11:03 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី washington,USA :

Cambodia need to go back to Paris Accord Agreement Octoter 23, 1991. Maybe Google was right. cambodian People with the King need to take Hun Sen and CPP to Court. The Current Government did obey the Cambodian Constitution!

Mar 22, 2013 07:11 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល