មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ ពលរដ្ឋ​ស្នើ​រដ្ឋាភិបាល​ទប់ស្កាត់​ការ​រំកិល​ព្រំដែន​ពី​ភាគី​ថៃ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







khmerpartriot :

ពិតមែនហើយបង្គោលព្រំដែននិមួយត្រូវថៃរំកិលទាំងអស់ដូចជាច្រកបិងត្រកួន៣ដងច្រកនិមួយតាមព្រំដែនកាលពីមុនមានទំនប់ប្ញុហៅថាvoryoហើយvoryoនេះនៅចម្ងាយពិភូមិtapiya​​ចាស់​ប្រហែល៤០០ទៅ៥០០មែត្រហើយចំណុចនោះមានដើមស្នាយធំនិងមានដំបូកទឿតផង់។ហើយបច្ចុប្បន្នអស់លោកបានជ្រាប់ដែរទេ?តើបង្គោលនេះចូលមកក្នុងដិ់ខ្មែរយើងមានបុន្មានគិឡូមែត្រពីចំណុចបង្គោលដើមមកដល់ចំណុចថ្មីក្នុងទឹកដីខ្មែរ?????????

Mar 21, 2013 09:39 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

HUN SEN DEOS CARE WELL HIS POWER MONEY(STEAL FROM KHMER NATION) AND HIS FAMILY. HE NEVER CARE CAMBODIA AND CAMBODIAN, HE FIGHTS WITH HIS OWN PEOPLE TO PROTECT HIS BOSS(YUN AT EAST) HIS BEST FRIEND(TACSIN SINAVATTRA AT WEST)THAN EVRRY DAY THE BORDER LINE CAULD WALK.

Mar 21, 2013 10:50 AM

    Reply to this comment

ខ្មែរ ពី ភ្នំពេញ :

ហ៊ុសែន​ និយាយថាមិនបាត់ទេ១មិលិម៉ែត្រ​ គាត់មិនដែលនិយាយថាមិនបាត់លើសពី១គីឡូម៉ែត្រឡើងទៅឯណា

Mar 21, 2013 05:35 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Dear sir.
am waiting your reply wroter by khmer partriot on this morning. About tapriya thailand willage to bueng tra kuan. cambodia willage

Mar 21, 2013 11:17 PM

អាកឹង ពី កូឡាំបៀ :

គ្មានពាក្យនិងថ្លាថ្លែងប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលរបស់យើងសព្វថ្ងៃ
នេះចេះត្រឹមតែក្អេងក្អាងរួចហើយអំពាវនាវឱ្យអ្នកស្រុកម្ចាស់
ប្រទេសស្រឡាញ់បោះឆ្នោតឱ្យ ខ្លួនឯងខ្វាក់ហើយថ្លង់ស្ដាប់
ប្រជារាស្រ្ដថ្លែងពីទុក្ខកង្វល់នៃការបាត់បង់ទឹកដីទៅប្រទេស
ជិតខាងមិនទាំងឮផង នៅចង់ដឹកនាំចង់ធឺជាម្លប់ស្អីទៀត បើ
ភ្លឹកនឹងថ្កល់ដូចទីងមោងមានតាសំលែង សូមអង្វរអោយប្រ
កាច់លាលែងតំណែងនិងដាក់រាជឱ្យអស់ទៅ ទុកឧិកាសឱ្យ
អ្នកមានសមត្ថភាពឡើងកាច់ចង្កូតនាវាប្រទេសជាតិម្ដងទៅ
បើខ្លួនវាមិនខ្មោចទៅហើយនោះ។

Mar 21, 2013 02:13 AM

    Reply to this comment

អាកឹង ពី កូឡាំបៀ :

គ្មានពាក្យនិងថ្លាថ្លែងប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលរបស់យើងសព្វថ្ងៃ
នេះចេះត្រឹមតែក្អេងក្អាងរួចហើយអំពាវនាវឱ្យអ្នកស្រុកម្ចាស់
ប្រទេសស្រឡាញ់បោះឆ្នោតឱ្យ ខ្លួនឯងខ្វាក់ហើយថ្លង់ស្ដាប់
ប្រជារាស្រ្ដថ្លែងពីទុក្ខកង្វល់នៃការបាត់បង់ទឹកដីទៅប្រទេស
ជិតខាងមិនទាំងឮផង នៅចង់ដឹកនាំចង់ធឺជាម្លប់ស្អីទៀត បើ
ភ្លឹកនឹងថ្កល់ដូចទីងមោងមានតាសំលែង សូមអង្វរអោយប្រ
កាច់លាលែងតំណែងនិងដាក់រាជឱ្យអស់ទៅ ទុកឧិកាសឱ្យ
អ្នកមានសមត្ថភាពឡើងកាច់ចង្កូតនាវាប្រទេសជាតិម្ដងទៅ
បើខ្លួនវាមិនខ្មោចទៅហើយនោះ។

Mar 21, 2013 02:13 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប៉ុន្មានគីឡូម៉ែតតួនាទីលោកដឹកនាំត្រូវឆែកមើលអោយគ្រប់ជ្រុងជ្រោយទាំងកើតនិងលេច​!កុំយល់ញាត្តិឃ្លាតច្បាប់!

Mar 21, 2013 01:11 AM

    Reply to this comment

ភាពភ្នំពេញ ពី Phnom Penh :

ហ៊ុនសែនគួរចំណាយពេលតបចំពោះបងប្អូននៅតាមព្រំដែនដែលថាបាត់ដី ជាជាងអង្គុយក្នុងសភាជាងប្រាំម៉ោងនិយាយថាអត់បាត់តែម្នាក់ឯង!!

Mar 21, 2013 12:20 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Do not talk about border line,Hun Sen will throw you in jail like Prum Chea, Meas Srey, and Sam Raingsy.

Mar 21, 2013 09:26 AM

ស្ទឹងសង្កែ ពី បាត់ដំបង :

រដ្ឋាភិបាលមិនដែលទទួលស្គាល់ការបាត់បង់ទឹកដីទៅប្រទេសជិតខាងទេនេះជាភាពកំសាកមួយដែលមិនអាចទទួលយកបាន ។ ចំណែកប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅតាមបន្ទាត់ព្រំដែន ពួកគេបាត់បង់ដីធ្លីស្រែចំការភូមិកំណើតស្ទើតែគ្រប់ទីកន្លែង ប៉ុន្តែរដ្ឋាភិបាលមិនដែលទទួលស្គាល់ការបាត់បង់នេះទេ មានតែបកស្រាយហាក់បីដូចលើកទឹកចិត្តដល់ការឈ្លានពានពីប្រទេសជិតខាងទៅវិញ ។

Mar 21, 2013 12:08 AM

    Reply to this comment

Sen ពី Kampong Cham :

Where is our Prime Minister Mr. Strongman Samdach Techo?

Mar 20, 2013 11:58 PM

    Reply to this comment

neary ពី phnom penh :

Please Go to Thorm Da Veal Veng District in Pursat , it has been happened the same in this story or even worst