ຄວາມເຫັນທັງໝົດສຳລັບ ສິທທິມະນຸສອາຊຽນ ຕ້ອງກົດດັນຣັຖບານລາວ

ອອກຄວາມ​ເຫັນຂອງ​ທ່ານ​ດ້ວຍ​ການ​ເຕີມ​ຂໍ້​ມູນ​ໃສ່​ໃນ​ຟອມຣ໌ຢູ່​ດ້ານ​ລຸ່ມ​ນີ້. ຄວາມ​ເຫັນ​ທັງໝົດ ຕ້ອງ​ໄດ້​ຖືກ ​ອະນຸມັດ ຈາກຜູ້ ກວດກາ ເພື່ອຄວາມ​ເໝາະສົມ​ ຈຶ່ງ​ນໍາ​ມາ​ອອກ​ໄດ້ ທັງ​ໃຫ້ສອດຄ່ອງ ກັບ ເງື່ອນໄຂ ການນຳໃຊ້ ​ ຂອງ ​ວິທຍຸ​ເອ​ເຊັຍ​ເສຣີ. ຄວາມ​ເຫັນ​ທັງໝົດ ຈະ​ບໍ່ປາກົດອອກ ໃຫ້​ເຫັນ​ພ້ອມ​ບາດ​ໂລດ. ວິທຍຸ​ເອ​ເຊັຍ​ເສຣີ ບໍ່ມີສ່ວນຮູ້ເຫັນ ຫຼືຮັບຜິດຊອບ ​​ໃນ​​ຂໍ້​ມູນ​ເນື້ອ​ຄວາມ ທີ່ນໍາມາອອກ.







( :

No any dog champions of democracy and human right watch is barking when the Thai court sentenced the prominent Thai activist and magazine editor to 10 years in prison for talking about the monarchy! Show me how good you are to make the freedom of speech respected!


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 29, 2013 10:16 AM

    Reply to this comment

No name ຈາກ vientiane :

ASEAN is nothing more than a puppet itself. Shame on ASEAN, stupid ASEAN, what can you all as ASEAN can do? You are bla bla bla and gone with the blue tha's it. ASEAN, you are better stop and shut your mouths!!!


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 23, 2013 10:32 AM

    Reply to this comment

( :

In reality, there is no real human rights in ASEAN. That is why one ASEAN member can do what it wants without fear from the others. Human Rights in ASEAN are just words of mouth that cannot be in practice.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 22, 2013 05:48 PM

    Reply to this comment

( :

ສິດທິມະນຸດ???? ເວົ້າໂລເລຄືພວກທ່ານນີ້?? ບອກນາຍໂອບາມາ ພວກເຈົ້າແນ່ວ່າ ຊ່ວຍລົບລ້າງຫນີ້ ບັດເຄຣດິດ ໃຫ້ພວກທ່ານແນ່!!! ເປັນຫນີ້ມັນຮອດມື້ຕາຍ ຍັງມາເວົ້າໃຫຍ່ ໃສ່ຄົນລາວໃນປະເທດ!!! ມີເວລາ ໄປສອນລູກຫລານທ່ານ ໃຫ້ເວົ້າພາສາລາວ ໄດ້ກ່ອນທ້ອນ!!! ເບິ່ງລູກຫລານຄົນຊາດອື່ນ ເຂົາເຕີບໃຫຍ່ຢູ່ຕ່າງປະເທດ ຍັງເວົ້າພາສາແມ່ເຂົາໄດ້!!! ສົມເພດແທ້ລູກຫລານ ລາວນອກເອີຍ!!!


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 22, 2013 10:46 AM

    Reply to this comment

ແສງພະອາທິດ ຈາກ ຫນອງຈັນ :

ແນ່ນອນແລ້ວ ຫາກບໍ່ນັບຖືສິດທິ ຂອງມະນຸຕສ໌, ສົມຄວນຢູ່ບ່ອນໄດ ຈະຮ່ວມກູ່ມຂອງມະນຸຕສ໌ໄດ້ ຂນາດສັຕສ໌ເດລະສານເອົາ ມາສິດສອນ ມັນກໍ່ຍັງເຂົ້າໃຈ ຄວາມຄົນ ແລະຊື່ສັຈສຸດຈະຣິດ ຕໍ່ເຈົ້າຂອງແທ້ໆ.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 18, 2013 10:31 AM

    Reply to this comment

u ຈາກ u :

YES THAT RIGHT I AGREE


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 18, 2013 10:29 AM

    Reply to this comment

ຄົນລາວ ຈາກ ເມືອງລາວ :

ອາຊຽນ ຄວນປະຕິບັດ ມາຕການ ໃຫ້ເຂັ້ມງວດ ສະມາຊິກ ທີ່ຝ່າຝືນ ຫລືມີເຈຕນາ ທີ່ຈະຝ່າຝືນ ຄວນຖືກຕັກເຕືອນ ແລະລົງໂທດ ຫລືຕັດອອກຈາກ ການເປັນສະມາຊິກ ຫາກຈຳເປັນ.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 18, 2013 10:26 AM

    Reply to this comment

Oversea ຈາກ USA :

Laos is not suitable to be member of ASEAN because there is not human right, freedom of religion and speech, the right to vote for its government, multiple political parties. Laos secretly keepnap its intellegent citizens, kick its citizens out of their own lands, sell its natural resources to China and Vietname, ct. Laos needs to reform its government.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Jan 17, 2013 08:44 PM

    Reply to this comment

ຄືນຫາເນື້ອເຣື້ອງ

ເຕັມຫນ້າ