មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ ខ្សែ​ភាពយន្ត​ឯកសារ «សូម្បី​តែ​សត្វ​ក៏​ត្រូវការ​សំបុក»

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







សារី ពី ព្រៃវែង :

We have to watch this movie because we have right to see and consider.

Nov 01, 2013 09:00 PM

    Reply to this comment

maryta ពី California :

RFA,please share this movie to all Khmer people.

Oct 31, 2013 02:36 PM

    Reply to this comment

Vath ពី PP :

តើខ្សែភាពយន្តនេះមានបញ្ចាំងនៅពេលណា? ធ្វើម៉េចខ្ញុំអាចមើលបាន RFA?

Oct 31, 2013 10:33 AM

    Reply to this comment

Chet Smoh ពី Ratanakiri :

Please upload in youtube

Oct 31, 2013 04:00 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ខ្ញុំពិតជាស្រេកឃ្លាន ទស្សនារឿងនេះណាស់

Oct 31, 2013 03:32 AM

    Reply to this comment

កូនខ្មែរ ពី ខ្មែរ :

I would like to see this movie; therefore, can rfa post it? PLEASE,PLEASE,PLEASE!

Oct 31, 2013 03:16 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ក្រោយពេលទស្សនាខ្សែភាពយន្តចប់តើលោក សុខ ទូច គាត់រំភើប ឬក៏គាត់រន្ធត់?

Oct 31, 2013 02:41 AM

    Reply to this comment

sreydy ពី kandal :

តើខ្សែភាពយន្តនេះមានបញ្ចាំងនៅពេលណា ធ្វើម៉េចខ្ញុំអាចមើលបាន

Oct 31, 2013 01:51 AM

    Reply to this comment

Samnieng ពី Phnom Penh :

This film interested me so much. I really wanted to watch this film when I listened to the radio RFA about this news, so how can I get it?

Oct 30, 2013 11:17 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមចែករំលែកវីដេអូតាមប្រព័ន្ធInternet ឲ្យខ្ញុំបានមើលនិងដឹងផង

Oct 30, 2013 10:54 PM

    Reply to this comment

Cheanich :

I need to watch រឿង "សូម្បី​តែ​សត្វ​ក៏​ត្រូវ​ការ​សំបុក" Can you upload or tell Link for me? I need to watch about society of Cambodia! I am pity for them! Khmer love Khmer !

Oct 30, 2013 09:28 PM

    Reply to this comment

យុវជនខ្មែរ ពី ភ្នំពេញ :

ខ្មែរទ្រាំលែងបាននឹងការគំរាមកំហែងហើយ ។ ក្រោកឡើងយុវជនខ្មែរទាំងអ្នកមធ្យម-អ្នកក្រីក្រ
ទាមទារការផ្លាស់ប្តូរ សេរីភាព យុត្តិធម៌ ស្នើភាពគ្នា
នៅមុខច្បាប់ ។

Oct 30, 2013 08:56 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

This is a message to RFA...how can I buy or rent this document film...please give me some ideas kindly...

Oct 30, 2013 04:42 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

If one family has no income and they just sale the old property and borrow money from some one to feed family.Can we say,the economy of this family develop?

Oct 30, 2013 02:37 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមចែករំលែកវីដេអូតាមប្រព័ន្ធInternet ឲ្យខ្ញុំបានមើលនិងដឹងផង

Oct 30, 2013 12:25 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

I HAVE NOT SEEN THE WHOLE FILM.I HAVE HEARD ONLY VOICE BUT I CAN LINK TO THE REAL SCENE IN PHNOM SRUOCH,POLICE BEAT UP SUONG SOPHORN,HUN SEN FORCES SHOOT THE PROTESTERS,....
I WISH IT IS PUT IN YOUTUBE TO SHOW INTERNATIONAL. IF YOU DO NOT SAY ,NOBODY KNOWS YOUR SUFFERINGS. THANKS TO Dr.sOK TOUCH.

Oct 30, 2013 10:19 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

where can i find this video?

Oct 30, 2013 10:15 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី PP :

Where can I watch this movie?
Is it available for download yet?

Oct 30, 2013 09:03 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

លក់ខ្ទិចលក់ខ្ទីដីអគាររដ្ផក្នុងក្រុងដ៏មានតំលៃបន្ទាប់លប់បឹងស្ទុកទឹកជា
យក្រុង,អគារនិងដីសម្បទានតាមបណ្តាខេត្ត,ព្រៃឈើ,រ៉ែ......
យកមកកសាងប្រទេសបានដូចសព្វថ្ងៃនេះតើសមស្របឬអត់?????
សមរម្យទេលក់ខ្ទិចកសាងបានប៉ុណ្ណឹង??កំណើនសេដ្ផកិច្ចសុទ្ធតែ៨%
បើគិតទៅដូចគ្រួសារមួយដែលលក់កេរ្ត៏អាករដូនតាដើម្បីបន្តរស់??
បន្តការហ៊ឺហារ???អ្នកបន្តតំណែងឡើងមកក៏ដូចពិបាកដែរបើលក់
វិនាសហិនហោចអស់ទៅហើយ??តែល្បីសល់ប្រេង??កំពុងជំរុញ
ការបូមប្រញាប់!!!

Oct 30, 2013 08:44 AM

    Reply to this comment

Koh kimphal ពី Phnom Penh :

Please upload to youtube we want to see and shear to all khmer.

Oct 30, 2013 08:01 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ភាពអវិជ្ជារបស់មនុស្សស្តែងចេញនូវទង្វើសហាវព្រៃផ្សៃយង់ឃ្នងបំផុត
គ្មានការសោកស្តាយគ្មានទេការឈឺចាប់??លោភលន់គ្មានទីបញ្ចប់
តើប្រាក់ពិតជាមានតំលៃជាងកត្តិយសមែនឬ??????

Oct 30, 2013 07:41 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល