មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ រដ្ឋសភា​និង​រដ្ឋាភិបាល​ព្រមាន​ថា​នឹង​មិន​អត់​ឱន​ឲ្យ​មេ​ដឹក​នាំ​បក្ស​សង្គ្រោះ​ជាតិ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

មើលហ្វូងទា មួយលិច មួយកើត ដឹកនាំប្រទេស ហាស់!ហាស់!ហាស់ ...ខ្មែរអ្លាយ

Apr 10, 2014 08:53 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

People, the king, and hun sen, which one is more important? My opinion: people dont need to depend on the king or hunsen; the king doesnt need to depend on hun sen, but really need to depend on people; hun sen also doesnt need to depend on the king, but he really need people. So poeple is the core part, but why dont they work to serve people' interest?

Apr 10, 2014 06:22 AM

    Reply to this comment

និស្សិត ពី ភ្នំពេញ :

ពលរដ្ឋខ្មែរ មិនគាំទ្រនូវការសំរេចរបស់រដ្ឋាភិបាល​រឺរដ្ឋសភាទេ!​ យើងក៏យល់ថារដ្ឋសភាកម្តុជាមិនតំណាងអោយជាតិ ប្រជាជនកម្ពុជាដែរ។ ការថ្ចាយពត៌មានដល់មហាក្សត្រ មិនមែនជាការប្រមាថ​រឺរំលោភព្រះមហាក្សត្រទេ។ ព្រះមហាក្សត្រមានព្រះបញ្ញាញាណគ្រប់គ្រាន់ដើម្បី​ដឹងអ្វីពិត រឺមិនពិត។ រដ្ឋាភិបាលនិងសភាខ្លួនឯង​ដឹងច្បាស់ណាស់ថាតើខ្លួនមានភាពស្របច្បាប់កំរិតណាទាំងក្នុងជាតិនឹងអន្តរជាតិ។

Apr 06, 2014 07:28 PM

    Reply to this comment

សា ម៉ន កំពត សូមលាក់ឈ្មោះផង ខ្លាចងាប់ :

ឃើញហេតុ ផល់ខាងលើ ស បញ្ជាក់ថា៖ នេះជាសកម្មភាពរបស់ពួកក្បត់ លក់ ឧត្តម្មគតិ ឲ្យយួន
ជាថ្នូ និងអំណាច ចូរមិត្តនិស្សិត រួមទាំងយុវជនខ្មែរ រួមសាម្មគីគ្នាឡើងប្រឆាំងនិងពួក លក់ជាតិយើង។
1-ប្រជាជនកម្ពុជា ;សែនវេទនា ;រងទុក្ខឥតស្បើយ ;ទឹកភ្នែកយើង ;
ហូរមកមិនដែល ;ឈប់ប្រជាខ្មែរអើយ ;ក្រោកលើងភ្ញាក់លើង។
ប៉ុល ពតបានចាប់សម្តេចតា ដាក់ពន្ធនាគា ដោយលើកហេតុផល់ថា៖ខ្លាចកង់ប្រវត្តិសាស្ត្រ មកជាន់ លើកនេះ កមិនខុសលើកមុនៗដែគឺថា
សារជាតិ នៅតែ ដដែល វា គ្រាន់តែថា សកម្មភាពរបស់ លោកហុន សែន មានលក្ខណវិទ្យាសាស្ត្រ គ្រាន់ជាង បងធំ(បុន បោដ)បន្តិចតែប៉ុណ្ណោះ៕

Apr 06, 2014 12:17 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Don't tell me,the king is under Hun Sen pressure.If the king wants to do anything for Khmer people,he can do and he is free to do so or he just doesn't do what is against Khmer interests.He can get out of the country at his will. No bull sh.. !

Apr 06, 2014 10:17 AM

    Reply to this comment

Teachers ពី Kg. Cham :

Through my analysis about Khmer Rouge, I am surely know that Pol Pot group is a real Khmer patriot and Hun Sen group is a VN puppet. You can see the Khmer-VN long live in banner could prove us the expansionism of VN in ASIAN countries.

Apr 06, 2014 09:13 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ព្រះមហាក្សត្រ ព្រះបរមនាថ នរោត្តម សីហមុនី មិនត្រូវ អោយពួក អគតិ ល្មោភអំណាច ហ៊ុន សែន បញ្ជាអោយធ្វើ អំពើខុសឆ្គង មានភាពលំអៀង តទៅទៀត ទេ !
សូមព្រះមហាក្សត្រ ត្រូវ អព្យាក្រិត្យ ទើបប្រជាពលរដ្ឋ គោរព !

Apr 06, 2014 07:56 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ក្នុងរបប ប៉ុល ពត គំរាម សម្តេចឪ ឃុំ ក្នុងវាំង !
របប ហ៊ុន សែន គំរាម ព្រះនរោត្តម មុនីនាថ សីហមុនី !
តើព្រះមហាក្សត្រខ្មែរ ចេះតែត្រូវពួក ល្ងង់អគតិ បំផ្លាញជាតិអែង ដោយសារ ល្មោភអំណាច គំរាម តែរហូត ឬ ?

Apr 06, 2014 07:44 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Are you sure the kings was and is not happily do what he had and have done ????

Apr 06, 2014 10:09 AM

chea mukay ពី siem reap :

Dear Mr. President, please remind that all Khmer patriots around the world is supporting CNRP’s strategies for rescue and save our nation from CPP’s government. We will sacrifice our life for rescue and save our nation from communist regime or directorship regime.

Apr 06, 2014 07:42 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មិនស៊ីញ៉េលើសន្ធិសញ្ញាបំពេញបន្ថែមគំរាមរំលាយរបបស្តេចបង្កើត
សាធារណរដ្ផ។ការងារនេះបំរើយួនឬខ្មែរ?គឺបំរើយួន។ដល់ចឹងទើប
គេប្រើពាក្យក្បាលយួនខ្លួនខ្មែរ!!!

Apr 06, 2014 07:20 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

យួនបោះបង្គោលព្រំដែនចូលដីខ្មែរអ្នកណាហ៊ានដកគឺត្រូវមានទោស
ដល់យួនដកបង្គោលចេញដីទាំងនោះក្លាយជាដីខ្មែរវិញដល់សព្វថ្ងៃ
នៅស្វាយរៀង។ចង់សុំសួរថាមន្ត្រីខ្មែរធ្វើការបំរើផលប្រយោជន៏ខ្មែរ
ឬយួន????មិនយល់??អីចឹងទើបមានពាក្យគេថាក្បាលយួនខ្លួន
ខ្មែរ!!រឿងពិតដែលពេញនគរបានដឹង!!បានត្រឹមដឹងធើអីមិនកើត

Apr 06, 2014 07:10 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

អញគឺច្បាប់។ច្បាប់គឺអញ។ស្របតាមអញគឺរស់។ប្រឆាំងអញគឺស្លាប់។
ទាំងនេះគឺជាច្បាប់ប្រទេសកម្មពុធជា???

Apr 06, 2014 06:55 AM

    Reply to this comment

ហានិភ័យ ពី តាកែវ :

ពិតមែនតែតួរអង្គព្រះមហាក្សត្រមិនអាចរំលោភបាន តែក៏មិនមានន័យថាស្តេចជាតួរអង្គព្រះអាទិទេព ធ្វើអ្វីៗសុទ្ធតែត្រឹមត្រូវអត់ខុសនោះទេ។ នៅពេលខ្លះដែលព្រះអង្គធ្វើនូវអំពើឆ្គាំឆ្គងអ្វីមួយ គឺត្រូវហ៊ានទទួលសារភាពចំពោះមុខប្រជារាស្ត្រ ដូចជាចូលរួមផ្សំគំនិតជាមួយក្រុមចោរ បង្កើតសភាចោរ សភាឯកបក្សខុសច្បាប់ រដ្ឋាភិបាលឯកោរ ឃោរឃៅផ្តាច់ការ ក្បត់ឆន្ទៈប្រជារាស្ត្រ គ្មានការទទួលស្គាល់ពីបរទេស សហគមន៏អន្តរជាតិ ។

Apr 06, 2014 04:51 AM

    Reply to this comment

ហានិភ័យ ពី តាកែវ :

ពិភពលោកទាំងមូល មើលឃើញស្ថាប័ណព្រះរាជបល័ង្កខ្មែរមិនឯករាជ​កំពុងផ្អៀង ហេតុការណ៏ទាំងអស់នេះ គណបក្សប្រជាជន ត្រូវទួលខុសត្រូវ នូវទង្វើដែលនាំឲ្យធ្លាក់អាប់អោនកិត្តិយសរបស់ព្រះមហាក្ស័ត្រ ។សំណួរសួរថា តើព្រះមហាក្ស័ត្រធ្លាក់ចូលក្នុងអន្ទាក់គណបក្សប្រជាជន ដោយការឆោតល្ងង់ ការលូងលោម ឬដោយការបង្ខិតបង្ខំ?

Apr 06, 2014 04:48 AM

    Reply to this comment

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

៣) បង្កើតរបបឯកបក្ស ដែលបច្ចុប្បន្នកំពុងបន្ដបំពាន
ច្បាប់រដ្ឋធម្មនុញ្ញ ជាន់ឈ្លីសិទ្ធិសេរីភាពប្រជាពលរដ្ឋ
ខ្មែរ ដោយអំណាចប្រដាប់អាវុធនិងក្រុមក្រៅច្បាប់
៤) ការប្រើក្រុមក្រៅច្បាប់បិទមុខនិងមួកសុវត្ថភាព ឲ្យយាម
ទីលានប្រជាធិបតេយ្យ បំបិតសិទ្ធិបញ្ចេញមតិ បន្ទាប់ពី
ប្រើកម្លាំងយោធាប្រដាប់អាវុធបាញ់សម្លាប់ចាប់ប្រជាជន
កម្មករដាក់គុក ដោយច្បាប់ព្រៃរួចមក! ទាំងនេះជាទង្វើ
ប្រមាថប្រជារាស្រ្ដខ្មែរនិងច្បាប់រដ្ឋធម្មនុញ្ញរបស់របប
ហ៊ុនសែន

Apr 06, 2014 03:04 AM

    Reply to this comment

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

នាពេលនេះបក្សប្រជាជនហ៊ុនសែនកំពុងប្រមាថប្រជាជាតិ
ខ្មែរយ៉ាងងងើល និងបំផ្លាញប្រទេសជាតិទេ្វរដង
១) លូចបន្លំ និង ប្លន់សម្លេងឆ្នោត នាថ្ងៃ ២៨កក្កដា ២០១៣
២) អូសមហាក្សត្រឲ្យបាត់អព្យាក្រិតភាពបែកបាក់ការ
បង្រួបបង្រួមជាតិ ទាញព្រះអង្គឲ្យចូលរួមធ្វើរដ្ឋប្រហារ
រដ្ឋធម្មនុញ្ញបង្កើតសភាឯកបក្ស

Apr 06, 2014 03:03 AM

    Reply to this comment

ភវរ្ម័ន ពី បាវិត :

នេះបានថាចោរស្រែកឲ្យគេជួយចាប់ចោរមែន!
ជនដែលប្រមាថមហាក្សត្រ គឺហ៊ុនសែនមានសម្លេងជា
ភស្ដុតាងនិងជាកំណត់ត្រាប្រវត្តិសាស្រ្ដពីការបាត់បង់
ទឹកដីជាពិសេសកោះត្រល់និងការទទួលស្គាល់នូវកិច្ច
ព្រមព្រៀងយួនខុសច្បាប់ទាំងឡាយពីឆ្នាំ ១៩៧៩ដល់១៩៨៦ !

Apr 06, 2014 03:01 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

>.រដ្ឋាភិបាល រដ្ឋសភា ឈ្មោះអី ដែលនិយាយ ចេញមកនេះ ! បើក្លាហាន ចេញឈ្មោះមក កុំយកឈ្មោះរដ្ឋាភិបាល រដ្ឋសភា ដែលគាត់ មិនដឹងអី មកឡូកឡំ ជាមួយខ្លួននោះ !
>.បើខ្លួនអែង ធ្វើអំពើអាក្រក់ ក្បត់ជាតិ ធ្វើតែខ្លួនអែងទៅ !

Apr 06, 2014 02:45 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ពួកមន្ត្រីរដ្ឋាភិបាលអគតិណា ដែលនិយាយព្រមាននេះ ខួរក្បាលជាមនុស្ស ឬ សត្វ ?
ខ្មែរ ល្មម ឈប់ក្បត់ខ្មែរ យកទ្រព្យសម្បត្តិធម្មជាតិខ្មែរ លក់អោយបរទេស ជិតខាងទៀតទៅ !

Apr 06, 2014 02:28 AM

    Reply to this comment

Kone Khmer ពី USA :

OH MY GOD WHAT A SMART MOVE!LOOK ANY ONE EVER HEARD MR. HUN SEN THREATEN KING AND EVEN WANT TO ELIMINATE THE MONARCHY IF THE KING AGAINST HIM. ANY ONE HAS RECORD RUB IT ON HIS FACE AS WELL HIS DOGS, POL POT HAD SKINNY DOGS, HUN SEN HAS FAT DOGS. WHAT A PEOPLE NEVER LEARN.HE GOT PROBLEM COULDN'T FIND ANY THINGS TO STOP THEN CAME UP WITH THIS ONE.CAN TELL HE PANIC.

Apr 06, 2014 02:27 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Hun Sen used to threaten the Ex King but all of his dogs were completely quite and now they start barking when opposition leader just gave his opinion to the King.

Apr 06, 2014 12:23 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

CURRENT HUN NAL ELLEDAL GOVERNMENT START TO FORCE CNRP TO BELEGAL GOVERNMENT AFTER CPP HAD STOLLEN THE VOTES FROM PEOPLE.

Apr 05, 2014 11:51 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Don't worry the opposition. There will always be oppositions, if not this one than there other ones, the Constitution guarantees this. The CPP, this illegitimate government, should worry about their legacy and history because it's the people who have the ultimate judgement. The CPP and this illegitimate government can not go on forever.

Apr 05, 2014 10:06 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ចេញចង្កូមហើយ សូម្បីតែព្រះមហាក្សត្រក៏មិនទានឆ្លើយតបផង ឯងតាំងខ្លួនធំជាងមហាក្សត្រទៀត មើលទៅបែបចង់សំរេចព្រះទ័យជំនួសព្រះមហាក្សត្រហើយមែនទេ?

Apr 05, 2014 10:04 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ហ៊ុនសែនគំរាមរំលាយរាជ្យបល្លាំងទាំមូល សភាមិនហ៊ានក្អក ទើបតែប្រឹងជំទាល គ្រាន់តែគេស្នើព្រះមហាក្សត្រព្រះតម្រិះឡើងវិញ។ នេះឬដែលថាគោរពព្រះមហាក្សត្រ។ សមគេហៅថា ពួកទីងមោង មិនខុសមែន។

Apr 05, 2014 09:54 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

IT'S KHMER POLITICIAN VIEWS [IF THEY ADMIT, THEY KILL THEMSELVES] AND IT IS THE ROOT CAUSE TO SHRINKING KHMER EMPIRE. THEY ARE DIFFERENT FROM YOURN AND SIEM. YOURN AND SIEM LISTEN TO CRITICS AND THEY EXPAND THEIR COUNTRIES.

Apr 05, 2014 09:02 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

HUN SEN AND HIS MEMBERS WILL KILL OPPOSITION LEADER, THIS IS PLANS.

Apr 05, 2014 08:28 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Hunsen used to threaten the king and attempted to eleminate the monarchy him self, now he