មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ លោក ហ៊ុន សែន ព្រមាន​គណបក្ស​សង្គ្រោះ​ជាតិ​មិន​ឲ្យ​ធ្វើ​បាតុកម្ម

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរ ទូទាំងប្រទេស មិនពេញចិត្ត បុគ្គល ហ៊ុន សែន ដែលមានចរឹក ជនពាល ឃោរឃៅ លួចសម្លាប់ប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរ កម្មករកម្មការីនីខ្មែរ ជាសម្ងាត់ ដើម្បីរក្សាអំណាចខ្លួន ដល់ស្លាប់ !

Jun 14, 2016 05:33 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ទ័ពណាត្រៀមខ្លួនការពារស្ងី???អ្នកសរសេរហ្នឹងមិនដែលស្គាល់អ្វីដែលហៅថាការពារសន្តិភាពផងមិនដឹង???មានតែទ័បលំអរក្រុងទេដែលការពារសន្តិភាពក្រុមគ្រួសារឯងនុះ។កុំចេះតែហារឲ្យតែពិរោះ!!!ល្មមឈប់ភ្លើទៅ!!

Jun 14, 2016 02:21 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

don't do the same twice Hun Sen Knows how to block it. do it differently and quick

Jun 14, 2016 02:08 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Don't let monkey tell you what to do. you have your weapon in your hands when time come show the monkey you are the human being.

Jun 14, 2016 02:06 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សំណាងហើយដែលគេបង្ហាញអោយរាស្រ្តខ្មែរបានឃើញ បានដឹង មុនថ្ងៃបោះឆ្នោតមកដល់ ពេលនេះខ្មែរដែលនៅមានឈាមជ័រជាខ្មែរ មានខួរជាខ្មែរ យល់ហើយថាអំណាចផ្តាច់ការ នៃពួកខ្មែរក្រហមមិន​បានរលាយសាបខូន្យពីទឹកដីខ្មែរឡើយ និងរបៀបដឹកនាំនៃពួកអាខ្មែរ​ក្រហមវាក៏មិនបានទៅណាពីប្រទេសយើងទេ វាគ្រាន់តែប្តូរពណ៌​សម្បុរ​​ខាងក្រៅ បន្លាំភ្លែករាស្រ្តតែប៉ណ្ណុះ តែចិត្តនិងបេះដូងវាមិនបាន​ប្តូរទេ ឥឡូវវាបានចេញមកបណ្តើរ​ៗហើយ តើរើសយកវាមកទូល​ទៀតទេ​បងប្អូនខ្មែរ?

Jun 13, 2016 10:01 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

កងទ័ពត្រៀមខ្លួនរួចជាស្រេចដើម្បីការពារ សន្តិភាព ស្ថេរភាព សន្តិសុខជាតិ មិនអោយអ្នកណាម្នាក់ ក្រុមណាមួយ ធ្វើអោយជាតិបែកបាក់និងអោយប្រទេសក្លាយជាសង្រ្គាមស៊ីវិលជាដាច់ខាត។

Jun 13, 2016 07:52 PM

    Reply to this comment

ហានិភ័យ ពី តាកែវ :

ខំបញ្ចេញសំរែកពីរឿងបុគ្គល មិនទាក់ទងនយោបាយ
តែតាមការពិត សែនកំពុងតែភ័យខ្លាចបុគ្គលកិមសុខា ពីរឿងនយោបាយហ្នឹងតែម្តង។មនុស្សកំសាកខ្លាចគេ តែងរករឿងកំចាត់គេ។

Jun 13, 2016 07:50 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី ភ្នំពេញ :

ម្តងនេះមេខ្លោងដឹកនាំបាតុកម្មរត់មិនរួចទេ មិនបណ្តោយដូច2013 និង 2014ឡើយព្រោះកាលនោះធ្វើបាតុកម្មដើម្បីចង់បានតំណែងក្នុងរដ្ឋសភា ប៉ុន្តែពេលនេះធ្វើដើម្បីការពារព្រាននារី កឹម សុខា ។

Jun 13, 2016 07:49 PM

    Reply to this comment

:

លោកហ៊ុន សែន និងបក្សពួកលោកនិយាយថារឿង"បុគ្គល" ។ ពលរដ្ឋខ្មែរ និងអ្នកដែលមិនមែនជាពលរដ្ឋខ្មែរ ដែលក្រុមលោកហ៊ុន សែននាំគ្នាថាជាមនុស្សល្ងង់អត់ដឹងខ្យល់​ អត់ដឹ យល់ថាជារឿងនយោបាយសម្លុត គំរាម បំបាក់ស្មារតី។ ការពិតជារឿងនយោបាយបែបហ្វាស៊ីស្តរបស់លោកហ៊ុន សែន ដែលបានយក តុលាការ និង ACU ជាឧបករណ៍នយោបាយរបស់លោកហ៊ុន សែន។ លោកហ៊ុន សែនខ្លាចចាញ់ឆ្នោត ២០១៧ និង២០១៨ បានជាប្រព្រឹត្ត អំពើអគតិ ប្រាសចាកសេចក្ដីថ្លៃថ្នូរជាមនុស្សបែបនេះ។

Jun 13, 2016 03:03 PM

    Reply to this comment

Ge.S D :

All khmer people will send more drones to protesting on the street to avoid traffic jams through to pm Husein's palace.

Jun 13, 2016 02:22 PM

    Reply to this comment

អនាមិក :

លោកហ៊ុន សែននិយាយថា
"បើ​ម្នាក់​ហ្នឹង​ត្រួត​ត្រា​កងទ័ព​មិន​បាន ត្រួតត្រា​នគរបាល​មិន​បាន ត្រួតត្រា​បក្ស​មិន​បាន ត្រួតត្រា​អ្វីៗ​មិន​បាន។ អ៊ីចឹង​បាន​សេចក្តី​ថា ទុក​ឲ្យ​អនាធិបតេយ្យ»។

ការពិត លោកហ៊ុន សែនត្រួតបក្សលែងបានហើយ។ សមាជិកបក្សថ្នាក់ក្រោម ថ្នាក់មូលដ្ឋានប្រាប់លោកហ៊ុន សែន​ ឲ្យថ្នាក់លើឲ្យក្រុមអ្នកដឹកនាំចុះមូលដ្ឋានខ្លួនឯង បើមិនចុះវាចាញ់ ហើយបើចុះក៍ប្រហែលជានៅតែចាញ់។
លោកត្រួតត្រាទ័ព ទុកសំរាប់ការពារជាតិប្រឆាំងបរទេសឈ្លានពានទើបគ្រាន់បើជាងសម្លាប់ខ្មែរគ្នាឯង។
លោកត្រួតត្រានគរបាល ឲ្យមានក្រិត្យវិន័យ សេចក្ដីថ្លៃថ្ណូរ សន្ដោសប្រណីនិងការពារប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរ ប្រសើរជាងត្រួតត្រានគរបាលឲ្យមើលងាយពលរដ្ឋខ្លួនឯងព្រោះតែបរទេសមានលុយសូកប៉ាន់ ប្រសើរជាងត្រួតត្រានគរបាលឲ្រវាយទាត់ធាក់ប្រជាពលរដ្ឋពីព្រោះលោកហ៊ុន សែនខ្លួនឯងបានធ្វើខុសឆ្គងទៅលើប្រជាពលរដ្ឋ ជាង​៣០ឆ្នាំមកហើយ។

Jun 13, 2016 02:20 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

I am Hun Sinner. I forbid people from protest because I am above the Constitution.

Jun 13, 2016 01:03 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

, សូមកុំភ្លេច ទីណា មានការ ជិះជាន់ ទីនោះ មានការ រើ បំរាស់ !
, គម្លាតអ្នកមាន និង អ្នកក្រ ឃ្លាតគ្នាឆ្ងាយ ជាហេតុនាំអោយមានការ រើ បំរាស់ !

Jun 13, 2016 11:26 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មាន សត្វ មួយ ខ្លាច បាតុកម្ម អហឹង្សា ឡើង សន្លប់ ទាំងខ្លួន ឈរ !

Jun 13, 2016 11:21 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

នែវីុ សិទ្ធយឺុងថឺបាន!

Jun 13, 2016 09:17 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល