មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ លោក សម រង្ស៊ី ថា​តុលាការ​ប្រទេស​បារាំង​សើរើ​សំណុំ​រឿង​គប់​គ្រាប់​បែក​នៅ​ឆ្នាំ​១៩៩៧

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







ព្រលឹង ពី Germany :

អ្នករងគ្រោះនិងបងប្អូនអ្នករងគ្រោះក្នុងរឿងគប់គ្រាប់បែកនៅមុករដ្ឋសភានោះ នឹងទទួលបានយុតិ្តធម៍ឫទេ???
ជាការពិចារណា:

- ស្លាបព្រាគ្រាប់បែកធ្លាក់ជិតសមរងី្ស ហេតុអ្វីបានជាផ្លែគ្រាប់បែកធ្លាក់នៅកន្លែងផ្សេងទៅវិញ?ហើយមិនមែន១គ្រាប់ទេ។
- បើការឈឺចាប់ក្នុងរឿងនេះវាធំធេងណាស់សម្រាប់សមរងី្សនិងអ្នករងគ្រោះផ្សេងទៀត ហេតុអ្វីបានជាសមរងី្សដកពាក្យបណ្តឹងនៅសាហរដ្ឋអាមេរិក?
- តើសមរងី្សមានឆន្ទះឯណាទៅផ្តឹងម្តងទៀតនៅស្រុកបារាំង?តើវាជារឿងពិតឫក៏ជាការភូតភរ?

សូមពលរដ្ឋខ្មែនិងអ្នករងគ្រោះគិតសាជាថ្មីម្តងទៀត!!!

ខ្ញុំព្រលឹង

Mar 31, 2016 04:47 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ឃាតករ គប់គ្រាប់បែក សម្លាប់ប្រជាពលរដ្ឋ កម្មករកម្មការីនី អស់រយះពេល ១៩ ឆ្នាំហើយ ឃាតករ រដ្ឋាភិបាល ហ៊ុន សែន រកមិនទាន់ឃើញ ដោយសារ ហ៊ុន សែន មិនអោយ រក ឃាតករ , ( បើអ្នកណា ហ៊ានរកនឹងត្រូវបក ស័ក្តចេញ !)

Mar 31, 2016 02:24 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ដោយឃើញថាខ្មែរពិតជាស្អប់យួនដូច្នេះអ្នកណាក៍ដោយអោយតែ
គេស្អប់គេក៍លាបពណ៌អ្នកនោះថាយួនទៅទោះបីជាអ្នកទាំងនោះជា
ស្អីក៍ដោយចុះ។ គ្មាននរណាស្រឡាញ់ួយនជាងគណៈបក្សប្រជាជន
ទេព្រោះអ្វីទៅ? ពីព្រោះបក្សនេះបានអំណាចពីយួនហើយបើគ្មាន
យួនទេពួកនេះនៅធ្វើស្រែនិងឃ្វាលគោដល់សព្វថ្ងៃនេះ។ ពួននេះ
ពិតជាគ្មានចំណេះដឹកដែលសមនឹងដឹកនាំប្រទេទាល់តែសោះ។​ មាន
ឧទាហរណ៍រាប់មិនអស់ពីភាពល្ងង់ខ្លៅនៃការដឹកនាំប្រទេសរបស់ពួកគេ។

Mar 30, 2016 11:58 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

must be

Mar 30, 2016 10:31 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

សូមទោសទាន ការសើចរបស់ខ្ញុំមិនសំដៅលើការបាត់បង់ជីវិតទេ ពិត​ណាស់អំពើរនេះត្រូវតែវែកមុខ ត្រូវតែផ្តន្ទាទោស អ្វីដែលចង់​សើ​ច​និងលោកសមរង្សី លោកអាងអីអាងទៅ តែជាមួយស្រុកខ្មែរ ជាមួយ​រដ្ឋាភិបាលលោកហ៊ុនសែន អត់ព្រឺរោមទេ អត់ខ្លាចប្រទេសណាទេ កុំជោរ ច្បាប់អន្តរជាតិអីច្បាប់ទៅ​ ជាមួយស្រុកខ្មែរអត់ទៅរួចទេបាទ ឳម្យាងទៀតអញ្ចេះមនុស្សមានចំណុចខ្សោយត្រង់ថាបើឆ្ងាយពែកមើលអត់ឃើញ និងជូនបើវានៅជិតពែកក៏មើលអត់ឃើញដែរ ដូចភ្នែក​នេះ​មើល​​រោមភ្នែកខ្លួនឯងអត់ឃើញទេ រឿងក្តីនេះអាចអញ្ចឹងក៏ថា​បានដែ​រ​មែនទេទាន?​

Mar 30, 2016 10:08 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី USA :

បញ្ហាបោកគ្រាប់បែកនៅមុខរដ្ឋសភា គឺជាផែនការរបស់ សម រង្សី ដើម្បីអោយខ្មែរសម្លាប់ខ្មែរ និងដើម្បីចំណេញនយោបាយរបស់ រង្សី ដែលមានយួននៅពីក្រោយខ្នង សូមបងប្អូនជឿចុះហើយមើលប្រវត្តិសាស្រ្តអោយច្បាស់ថា សម រង្សី ជានរណា?

Mar 30, 2016 08:53 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី PP :

បងប្អូនខ្មែរត្រូវចាំថាយួនបានប្រើ សម រង្សី អោយមកបំបែកបំបាក់ជាតិខ្មែរ អោយខ្មែរមានសង្រ្គាមដើម្បីយួនលេបយកដីខ្មែរ។ សម្តេចក្រុមព្រះដឹងថា សម រង្សីជាយួនទើបលោកដេញចេញពីបក្សនៅឆ្នាំ១៩៩៥ ព្រោះពត៌មានស្រុកខ្មែរត្រូវបានយួនដឹងទាំងអស់។

Mar 30, 2016 08:49 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បើពិតជាពពួកមនុស្សមានថ្លើមមានប្រមាត់មែន ហេតុអីមិនទៅមើលទៅយកចិត្តទុកដាក់ដល់អ្នករស់ ដែលត្រូវជាប្តីប្រពន្ធកូននិងសាច់ញាត្តិអ្នកស្លាប់ដោយសារការលោភអំណាចនិងបុណ្យសក្តិរបស់ខ្លួនផងទៅ?

Mar 30, 2016 08:12 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

>. ប៉ុល ពត ជាប់អន្ទាក់វៀតណាម មួយហើយ ! អីឡូវ ហ៊ុន សែន ជាប់អន្ទាក់ វៀតណាម មួយដែរ !
>. លទ្ធផលចុងបញ្ចប់ ស្អុយឈ្មោះទាំងអស់ !

Mar 30, 2016 09:03 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល