មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ បទ​វិភាគ៖ ប្រជាប្រិយភាព​និង​ការ​លំបាក​របស់​បក្ស​កាន់​អំណាច​ក្នុង​ពេល​ជាប់​គាំង​នយោបាយ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

GOOD GOOD ...True true 100%

May 04, 2014 11:51 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

វិភាគបានល្អ ហ៊ុន សែនអត់យល់ថា នៅយូររិតតែលំបាកខ្លាំង ដឹងអញ្ចឹងដែរម៉េចបាន សម រង្សី កឹម សុខាចង់ចរចាជាមួយមេចោរហ៊ុន សែនទៀត គ្រាន់តែដាក់គំនាបថែមបន្តិចទៀត ហ៊ុន សែនដួលឯង មិនទៅចរចាជាមួយទៀតទេ

Apr 28, 2014 12:27 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

The UN and international Community is useless! You only could see the problem but you can do nothing! if you can't do anything then stop barking!

Apr 28, 2014 06:09 AM

    Reply to this comment

តា៥ជំនាន់ :

ខុសជាន់លើខុស​ ពិបាកដកថយណាស់ មានតែរុលទៅមុខហើយខ្ញុំ​ !!!

Apr 28, 2014 12:18 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Dr.political deadlock,economic crisis,law corruption,no school,speak vietnam cannot and do not know how to solve the proplem.

Apr 27, 2014 11:02 PM

    Reply to this comment

PP :

Mr. Hun Sen and his associates suppressed freedom and killed many innocent people so that this group can cling to power. As a result, there are more and more people are not afraid and they stand up against CPP. CPP's days is counting down no matter what this group does.

Apr 27, 2014 02:43 PM

    Reply to this comment

HURRICANE :

DEMOCRATIC COUNTRIES ON EARTH PROTECT THE PEOPLE BUT, CURRENT CAMBODIAN GOVERNMENT MAKE SUFFER THEIR OWN PEOPLE BECAUSE THIS GOVERNMENT IS DITATOR MAFIA CHEATER KILLER AND ILLEGAL SINCE 1979 TILL NOW.

Apr 27, 2014 01:13 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Question: If Hun Sen/Phay Siphan brag the economy develops 7%, each individual gets $1,000.00/year, why he - Hun Sen keeps borrowing money from foreign countries ? Why Cambodia cannot be self sufficient ?

Apr 27, 2014 11:21 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី USA :

All Khmers need to reunite and help get rid of the Kbal Yuon Kluon Khmers of all level-CPP will be dying down-Yuon will be sent back to Hanoi/above Prey Nokor-!

Apr 27, 2014 11:05 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

We want to end all kind of sufferings, including crying, great fears, tears, hopelessness ... we must unite with our King and Royal Family with love, respect, recognition etc. Otherwise the grave crisis will be complicated and unsolved. How many times have I reminded all Khmer people, including CNRP supporters about this? Remember this if we need justice!

Apr 27, 2014 11:03 AM

    Reply to this comment

Chea Mukai ពី Phnom Penh :

Please all Khmer patriots have to unity for saving and rescue our homeland from Hun Sen regime or communist regime. If Hun Sen keep leading, our homeland will be destroyed everything by him! We have to stop his ambitious.

Apr 27, 2014 07:39 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល